رابطه آمیخته تبلیغات با میزان فروش تلویزیون های خارجی در ایران (مورد مطالعه: محصول LED شرکتهای SONY و SUMSUNG)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه آمیخته تبلیغات با میزان فروش تلویزیون های خارجی در ایران (مورد مطالعه: محصول LED شرکتهای SONY و SUMSUNG) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه آمیخته تبلیغات با میزان فروش تلویزیون های خارجی در ایران (مورد مطالعه: محصول LED شرکتهای SONY و SUMSUNG)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه آمیخته تبلیغات با میزان فروش تلویزیون های خارجی در ایران (مورد مطالعه: محصول LED شرکتهای SONY و SUMSUNG)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه آمیخته تبلیغات با میزان فروش تلویزیون های خارجی در ایران (مورد مطالعه: محصول LED شرکتهای SONY و SUMSUNG) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات کمی در مدیریت

تعداد صفحات :۲۷

مساله مصرف انرژی در دهه های اخیر نکته حائز اهمیتی در رفتار مصرف کنندگان در انتخاب و خرید محصولات بوده و تولیدکنندگان نیز تلاش می کنند با بهبود تکنوژی های تولید، مشتریان را در استفاده بیشتر از این وسیله ترغیب و سهم بازار خود را افزایش دهند. آخرین تکنولوژی وارد شده در صنعت تلویزیون نسل LED است. تلویزیون هایی که مهمترین مشخصه آن نسبت به تکنولوژی نسل قبلی یا همان LCD مصرف به مراتب کمتر آن است. در این پژوهش سعی شده تا رابطه آمیخته تبلیغات با میزان فروش در بازار تلویزیونهای خارجی در ایران در خصوص دو شرکت بزرگ بین المللی تولیدکننده، «سونی» و «سامسونگ» بررسی شود. طبق مدل کاتلر ۵ ابزار تبلیغات هستند که رابطه و اثر هر کدام با آزمون فریدمن سنجیده و رتبه بندی گردید. نتایج این پژوهش نشان می دهد تبلیغات با میزان فروش تلویزیون های LED رابطه دارد. بین عوامل تبلیغات به ترتیب پیشبرد فروش، فروش شخصی، روابط عمومی، آگهی تجاری و بازاریابی مستقیم بیشترین تاثیر را بر میزان فروش تلویزیون های LED دارند. در شرکت سامسونگ بین عوامل تبلیغات به ترتیب پیشبرد فروش، فروش شخصی، روابط عمومی، آگهی تجاری و بازاریابی مستقیم بیشترین تاثیر را بر میزان فروش داشته و در شرکت سونی بین عوامل تبلیغات به ترتیب روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش، آگهی تجاری و بازاریابی مستقیم بیشترین تاثیر را بر میزان فروش دارند. در مجموع این پژوهش بیان می دارد که شرکت سامسونگ نسبت به شرکت سونی تفاوت محسوسی نسبت به استفاده از تبلیغات در آمیخته بازاریابی دارد.

کلید واژه: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، آمیخته تبلیغات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.