عوامل موثر بر تعامل تولیدکننده و خریداران سازمانی محصولات پتروشیمی مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی جم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عوامل موثر بر تعامل تولیدکننده و خریداران سازمانی محصولات پتروشیمی مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی جم دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عوامل موثر بر تعامل تولیدکننده و خریداران سازمانی محصولات پتروشیمی مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی جم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر تعامل تولیدکننده و خریداران سازمانی محصولات پتروشیمی مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی جم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عوامل موثر بر تعامل تولیدکننده و خریداران سازمانی محصولات پتروشیمی مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی جم :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات کمی در مدیریت
تعداد صفحات :۲۱
تعامل تولیدکنندگان و خریداران سازمانی را تنها می توان در زمینه اجتماعی، فرهنگی، و تاریخی آن درک کرد. بنابر این بر اساس عنوان مقاله، چارچوب نظری استخراج گردید و فرضیه های تحقیق تدوین گشت. سپس بر اساس مروری بر ادبیات، پرسشنامه ذیربط طراحی و میان نمونه ای متشکل از پرسنل واحد فروش شرکت جم، به عنوان تولید کننده یا عرضه کننده، و مهمترین خریداران سازمانی توزیع و داده های مفید جمع آوری گردید. با استفاده از آزمون های «تی» یک نمونه ای و فریدمن اقدام به آزمون فرضیه های تحقیق (شامل چهار گروه از متغیرهای محیط، جو، بازیگران و فرایند تعامل) و رتبه بندی آنها، بر مبنای اهمیت، گردید. نتایج حاصل از پژوهش حاضر بیانگر آن است که چهار گروه متغیربر تعامل تولیدکننده و خریداران سازمانی محصولات پتروشیمی تاثیرگذار می باشد. اگر چه اهمیت عوامل مذکور یکسان نمی باشد (ویژگی های بازیگران دارای بیشترین تاثیر و فرآیند تعامل دارای کمترین تاثیر می باشد).
کلید واژه: خریدار سازمانی، رفتار خرید سازمانی، تعامل تولیدکننده و خریدار سازمانی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.