مقاله ارزیابی اقتصادی طرح توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور با در نظر گرفتن منافع ناشی از صرفه جویی انرژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی اقتصادی طرح توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور با در نظر گرفتن منافع ناشی از صرفه جویی انرژی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اقتصادی طرح توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور با در نظر گرفتن منافع ناشی از صرفه جویی انرژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اقتصادی طرح توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور با در نظر گرفتن منافع ناشی از صرفه جویی انرژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اقتصادی طرح توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور با در نظر گرفتن منافع ناشی از صرفه جویی انرژی :

مقاله ارزیابی اقتصادی طرح توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور با در نظر گرفتن منافع ناشی از صرفه جویی انرژی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در مطالعات‌ اقتصاد انرژی‌ از صفحه ۱۲۳ تا ۱۴۶ منتشر شده است.
نام: ارزیابی اقتصادی طرح توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور با در نظر گرفتن منافع ناشی از صرفه جویی انرژی
این مقاله دارای ۲۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله هزینه – فایده
مقاله دو خطه کردن ناوگان ریلی
مقاله صرفه جویی در انرژی
مقاله ارزیابی مالی و اقتصادی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله، ضمن بررسی ترافیک بار در کشور و تعیین زوج مسیرهای مهم از نظر جابه جایی بار و مصرف سوخت، توجیه پذیری سرمایه گذاری در مسیر تهران – بندر عباس به صورت دوخطه شدن مسیر ریلی در طول ۱۱۵۲ کیلومتر به روش هزینه – فایده، از لحاظ مالی و اقتصادی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است.
هزینه های طرح در طول ۲۶ سال دوران احداث و بهره برداری شامل هزینه سرمایه گذاری اولیه و هزینه تامین ناوگان و هزینه های دوران بهره برداری و درآمدها شامل درآمد ناشی از حمل بار و منافع ملی، هم چون کاهش مصرف انرژی، افزایش ایمنی، کاهش استهلاک ناوگان و کاهش آلودگی های زیست محیطی به ازای میزان ترافیک منتقل شده از جاده به راه آهن است. ارزش فعلی خالص و نرخ بازده داخلی به عنوان شاخص های اصلی اقتصادی طرح اند و نرخ تنزیل مورد نظر ۱۱% در نظر گرفته شده است. بر اساس میزان ترافیک پیش بینی شده و هزینه ها و درآمدهای طرح در طول دوران احداث و بهره برداری، سرمایه گذاری در احداث محور از لحاظ مالی توجیه پذیر نیست، اما از نظر اقتصادی توجیه پذیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.