مقاله رعایت حقوق مصرف کنندگان در تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رعایت حقوق مصرف کنندگان در تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رعایت حقوق مصرف کنندگان در تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رعایت حقوق مصرف کنندگان در تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رعایت حقوق مصرف کنندگان در تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی :

مقاله رعایت حقوق مصرف کنندگان در تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی از صفحه ۳۳ تا ۴۲ منتشر شده است.
نام: رعایت حقوق مصرف کنندگان در تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حقوق مصرف کنندگان
مقاله تبلیغات و بازاریابی
مقاله تولیدات دارویی و بهداشتی
مقاله اخلاق حرفه ای

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
یکی از مواردی که به نحو بارزی بر روی رفتار مصرف کننده و چگونگی انتخاب او اثر می گذارد، بحث تبلیغات و بازاریابی است. این مساله در خصوص تولیدات دارویی و بهداشتی اهمیت دو چندانی دارد؛ زیرا تبلیغات این تولیدات مستقیما با سلامت مصرف کنندگان در ارتباط است. امروزه با ظهور فناوری های جدید و راحت شدن کار بنگاه های اقتصادی در مورد تبلیغات کالاهایشان، مصرف کننده نامطلع در معرض خطر بیش تری قرار دارد. نظام حقوقی ما در این زمینه قوانین به روز و کارآمدی نداشته و موادی از قوانین پزشکی و دارویی که به امر تبلیغات می پردازند، مبهم، قدیمی و بدون توجه به تحولات روز دنیا در علوم پزشکی و داروسازی، تبلیغات و حقوق مصرف کننده هستند. یکی از مهم ترین راه های حمایت از سلامت مصرف کنندگان، قانونمند کردن تبلیغات و بازاریابی تولیدات دارویی و بهداشتی در کنار ترویج اخلاق حرفه ای در تجارت این تولیدات است. با گسترش اخلاق حرفه ای، ریسک تولید پایین آمده و رضایت مصرف کننده افزایش می یابد. مسوولیت اخلاقی در کنار مسوولیت حقوقی و کیفری می تواند موجبات حمایت از منافع مادی و معنوی مصرف کننده را فراهم آورده و صاحب حرفه را در جهت حفظ بازار یاری نماید. در این مقاله تلاش شده است که پس از تبیین حقوق مصرف کنندگان تولیدات دارویی و بهداشتی و امکان تضییع این حقوق در جریان تبلیغات و بازاریابی، راهکارهای حقوقی و اخلاقی در جهت حمایت از این قشر با مطالعه و تحلیل منابع قانونی در نظام حقوقی ایران مورد بررسی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.