تبیین دیدگاه اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خصوص شیوه های آموزش و یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین دیدگاه اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خصوص شیوه های آموزش و یادگیری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین دیدگاه اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خصوص شیوه های آموزش و یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین دیدگاه اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خصوص شیوه های آموزش و یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین دیدگاه اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خصوص شیوه های آموزش و یادگیری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران (فارسی)

تعداد صفحات :۲۱

زمینه و هدف: دوره های تحصیلات تکمیلی محل تلاقی و فصل مشترک آموزش و پژوهش در عالی ترین سطوح خود می باشد که در آن برجسته ترین دانش پژوهان جامعه به عالی ترین مباحث علمی می پردازند. اثربخشی شیوه های آموزشی در این یادگیری فراگیران با ایجاد شواهد نظام مند و مبتنی بر تحقیق کمتر مورد توجه بوده است. لذا این پژوهش با هدف تبیین دیدگاه ها، تجربیات و ادراکات اساتید و دانشجویان از شیوه های آموزش و یادگیری موثر در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.مواد و روش ها: در این پژوهش کیفی اساتید و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت نمودند. مشارکت کنندگان در ابتدا به صورت هدفمند و سپس مبتنی بر نمونه گیری نظری انتخاب شدند. با ۲۵ نفر مشارکت کننده، داده ها به اشباع رسید. مشاهده مشارکتی در کلاس های درس مدرسین و مصاحبه متمرکز با دانشجویان و اساتید روش های اصلی جمع آوری داده ها بود. از روش تحلیل محتوا بر اساس الگوی گراهایم برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شد.یافته ها: با استفاده از تجزیه و تحلیل به روش مقایسه مداوم داده ها، یافته ها تحقیق در سه حیطه ویژگی های اساتید، انتظارات دانشجویان و تعامل بین استاد و دانشجو توصیف شد.نتیجه گیری: یافته های پژوهش بازبینی برنامه های آموزشی به منظور کاربرد روش های نوین تدریس در جهت ارتقاء یادگیری و رضایتمندی دانشجویان را پیشنهاد می کند.

کلید واژه: دانشجوی تحصیلات تکمیلی، تدریس، یادگیری، رویکرد کیفی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.