بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابت های انتخاباتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابت های انتخاباتی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابت های انتخاباتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابت های انتخاباتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابت های انتخاباتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم سیاسی

تعداد صفحات :۳۰

تحقیق حاضر با رویکرد بین رشته ای در دو حوزه بازاریابی و سیاست انجام پذیرفته است. در این خصوص متغیر مستقل تحقیق بازاریابی ویروسی، و متغیر وابسته این پژوهش موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابت های انتخاباتی می باشد که کاملا از حوزه سیاست استخراج شده است. بازاریابی ویروسی یکی از تکنیک های نوین بازاریابی است که با ارایه راه حل هایی می تواند به کمک فعالان حوزه سیاست بیاید و ضمن کاهش هزینه های تبلیغاتی میزان اثربخشی آن را افزایش دهد، این تکنیک در ارایه پیام های سیاسی نو، کارآمدی بسیار مناسبی دارد. این پژوهش به بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر موفقیت احزاب و کاندیداها در رقابت های انتخاباتی پرداخته است. در این تحقیق بازاریابی ویروسی به شاخصهایی تقسیم و تاثیر شاخص ها بر موفقیت احزاب و کاندیداها با استفاده از پرسشنامه مشتمل بر ۳۲ پرسش مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جزو تحقیقات توصیفی از نوع پیمایشی می باشد که به صورت میدانی انجام شده است. دانشجویان و استادان رشته های علوم سیاسی و مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تهران مرکز، تهران جنوب و واحد علوم تحقیقات که مشغول به تحصیل و تدریس هستند به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده اند و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و حجم نمونه ۳۵۲ نفر بوده است. نتایج تحقیق، تاثیر مثبت استفاده از بازاریابی ویروسی بر موفقیت احزاب و کاندیداها را البته متفاوت از یکدیگر تایید می کند. لذا به نظر می رسد با عنایت به افزایش هزینه های تبلیغاتی احزاب و کاندیداها و کاهش تاثیرگذاری آن در کسب آرای مردم، نتایج این تحقیق که برای نخستین بار در ایران انجام گرفته است می تواند در افزایش اثربخشی پیام های سیاسی در جریان انتخابات موثر واقع شود.

کلید واژه: بازاریابی سیاسی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، شایعه سیاسی، رقابت های انتخاباتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.