بررسی تاثیر دو نوع نوجویی حسی و شناختی بر شیوه های خرید مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر دو نوع نوجویی حسی و شناختی بر شیوه های خرید مصرف کننده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر دو نوع نوجویی حسی و شناختی بر شیوه های خرید مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر دو نوع نوجویی حسی و شناختی بر شیوه های خرید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر دو نوع نوجویی حسی و شناختی بر شیوه های خرید مصرف کننده :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۱۶

هدف از تحقیق حاضر، بررسی سبک خرید نوجویان به عنوان اولین گروه استفاده کننده از محصول جدید است. شناسایی مصرف کنندگانی که به صورت بالقوه خریداران اولیه محصولات بازار محسوب می شوند کلید موفقیت و سودآور بودن محصولات جدید است. بنابراین درک شیوه های تصمیم گیری این مصرف کنندگان نوجو برای تصمیم گیری صحیح و ایجاد استراتژی ها و تاکتیک های موثر بازاریابی و فروش محصولات جدید ضروری است. مصرف کنندگان نوجو به دو دسته شناختی و حسی تقسیم می شوند. تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر دو نوع نوجویی حسی و شناختی بر شیوه های خرید مصرف کننده، در واقع سبک خرید این دو نوع مصرف کنندگان نوجو را بررسی می کند. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش تحقیق و ماهیت از جمله تحقیقات علی و از شاخه میدانی می باشد. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسش نامه جمع آوری شده است. پرسش نامه مذکور توسط ۴۲۸ نفر از دانشجویان دانشگاه های اراک تکمیل گردید. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد نوجویان شناختی در تصمیم گیری خریدشان به کیفیت توجه می کنند و نوجویان حسی بر اساس سبک های توجه به نام و نشان تجاری، توجه به مد و جنبه تفریحی و سبک خرید از روی عادت؛ خرید می کنند، همچنین نوجویان شناختی بر نحوه تصمیم گیری نوجویان حسی تاثیر می گذارند.

کلید واژه: رفتار مصرف کننده، سبک های تصمیم گیری، مدل اسپرولز و کندال، نوجویی شناختی، نوجویی حسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.