مقاله مدلسازی غیرخطی و شبیه سازی سیستم تصمیم گیر بهینه ECU خودروی گازسوز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی غیرخطی و شبیه سازی سیستم تصمیم گیر بهینه ECU خودروی گازسوز دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی غیرخطی و شبیه سازی سیستم تصمیم گیر بهینه ECU خودروی گازسوز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی غیرخطی و شبیه سازی سیستم تصمیم گیر بهینه ECU خودروی گازسوز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی غیرخطی و شبیه سازی سیستم تصمیم گیر بهینه ECU خودروی گازسوز :

مقاله مدلسازی غیرخطی و شبیه سازی سیستم تصمیم گیر بهینه ECU خودروی گازسوز که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در کنترل از صفحه ۴۳ تا ۵۱ منتشر شده است.
نام: مدلسازی غیرخطی و شبیه سازی سیستم تصمیم گیر بهینه ECU خودروی گازسوز
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خودروی دو گانه سوز
مقاله بهینه سازی
مقاله ‌ترکیب اطلاعات
مقاله مدل های آلایندگی و کارایی
مقاله کاهش مصرف سوخت
مقاله جریان برگشتی و آوانس جرقه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله ابتدا مدلسازی غیرخطی در مرحله مکش و دریچه ورودی هوا (تراتل)، مرحله تراکم و مرحله احتراق برای یک خودروی بنزین سوز انجام شده است. سپس تفاوت خودروی بنزین سوز با خودروی گاز سوز مطرح گردیده است. مدل پدیده جریان برگشتی در حالت گازسوز با مدل خودروی بنزین سوز ترکیب شده است. حالت استارت سرد، نرمال و حرکت شتاب دار به عنوان سه مرحله مهم در این تحقیق مورد بحث قرار گرفته است. با استفاده از مدل های آلایندگی خودرو و بازده و تعریف تابع هزینه مناسب و نیز استفاده از روشهای نوین در ترکیب اطلاعات، مقادیر بهینه آوانس زمان جرقه زنی و نسبت هوا به سوخت از طریق روش های بهینه یابی محاسبه گردیده است. همچنین در این مقاله از یک کنترل کننده فازی برای تشخیص حرکت شتاب دار و نرمال برای خودرو استفاده شده است. سیستم تصمیم گیر فازی، مقادیر بهینه استخراج شده متناظر با هر مرحله را جاگذاری نموده و موجب کمینه شدن آلایندگی و بیشینه نمودن راندمان خودرو در هر مرحله می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.