بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۱۸

هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی است.روش: نوع تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش و ماهیت علی محسوب می گردد. روش آماری در این پژوهش روش معادلات ساختاری است و با استفاده از نرم افزار آماری لیزرل تجزیه و تحلیل داده ها انجام پذیرفته است. شیوه جمع آوری داده ها میدانی و با استفاده از ابزار پرسشنامه می باشد. جامعه آمارای این تحقیق خانم های مصرف کننده لوازم آرایشی شهرستان خرم آباد می باشد.نتایج: نتایج تحقیق به طور کلی مشخص نمود که محیط فروشگاه، لذت خرید و درگیری کالا بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی تاثیر مثبت دارند. همچنین بازارگردی به صورت غیرمستقیم و با تاثیر بر لذت خرید، خرید ناگهانی را تقویت می نماید.محدودیت ها: تحقیق حاضر تنها در مورد خانم ها در یک منطقه خاص و در دوره زمانی خاص با حجم نمونه محدود و تنها برای محصولات آرایشی انجام پذیرفته است لذا برای تعمیم آن به سایر جوامع و سایر طبقات محصول باید احتیاط نمود.کاربردهای مدیریتی: تحقیق حاضر درک بهتری از رفتار خرید ناگهانی لوازم آرایشی خانم ها برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصولات ایجاد می نماید.نوآوری: در تحقیق حاضر برای اولین بار سعی شده است تا سه دسته عوامل محیطی، فردی و مربوط به محصول با هم در نظر گرفته و تاثیر آن ها بر خرید ناگهانی مورد بررسی قرار گیرد.

کلید واژه: مصرف کننده، خرید ناگهانی، درگیری کالا، لذت خرید، بازارگردی، محیط فروشگاه، لوازم آرایشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.