مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جهانی رسانه

تعداد صفحات :۴۱

در مقاله حاضر، سعی بر این است که با بکارگیری یک مطالعه کیفی، به واکاوی مولفه های جذب سرمایه گذاری و حمایت از تولید ملی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی پرداخته شود. این پدیده را می توان از دو منظر کلی مصرف کننده و تولیدکننده مورد مطالعه و تحلیل قرار داد. از این جهت، ۲۰ مورد آگهی بازرگانی از ۱۸۴۴ مورد (۱۳۲ نوع آگهی) که در سه ماه اول سال ۱۳۹۱ در شبکه های اول، دوم و سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش شده بودند، به شیوه نمونه گیری هدفمند گزینش شدند. سپس آنها را با رویکرد نشانه شناختی و از منظر تولیدکننده و سرمایه گذار، مورد مطالعه قرار دادیم. ارزیابی های ما نشان می دهد میزان درصد پخش آگهی های مصرفی در مقایسه با آگهی های تولیدی و جذب سرمایه گذاری کاهش یافته است. همچنین به وضوح دیده می شود تبلیغات بازرگانی با بازنمائی سبک زندگی مدرن، آینده نگری، تضمین آسایش حال و آینده، به ترسیم آرزوهایی از جنس توان اقتصادی و استفاده از بهترین خدمات در ذهن می پردازد. در این راستا این آگهی ها از مولفه های مهم جذب سرمایه استفاده کرده تا تا بیننده را مجاب کرده تا در سرمایه گذاری و دریافت خدمات بیشتر در بهبود زندگی نمایند مشارکت کنند. از این مشاهدات این می توان چنین نتیجه گیری کرد که: مولفه های مالی (سود و زیان، برتری کیفیت و…)، بیش از مولفه های روانی و فکری (بیمه و تخفیفات) مورد استفاده قرار گرفته، در حالی که توان نفوذ مولفه های روانی و انگیزشی بیش از مولفه های مالی است.

کلید واژه: تبلیغات تجاری، حمایت از تولید ملی، سرمایه گذاری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.