مقاله نقش بازارچه های هفتگی روستایی در تحولات اقتصادی روستاهای استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازارچه های هفتگی روستایی در تحولات اقتصادی روستاهای استان تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازارچه های هفتگی روستایی در تحولات اقتصادی روستاهای استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازارچه های هفتگی روستایی در تحولات اقتصادی روستاهای استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازارچه های هفتگی روستایی در تحولات اقتصادی روستاهای استان تهران :

مقاله نقش بازارچه های هفتگی روستایی در تحولات اقتصادی روستاهای استان تهران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در روستا و توسعه از صفحه ۲۹ تا ۵۲ منتشر شده است.
نام: نقش بازارچه های هفتگی روستایی در تحولات اقتصادی روستاهای استان تهران
این مقاله دارای ۲۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بازارچه های روستایی
مقاله روستاها
مقاله تسهیلات اعتباری روستایی
مقاله تهران (استان)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این تحقیق، با هدف تبیین اثرات اقتصادی بازارچه های هفتگی روستایی در فاصله زمانی ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵، به عدم دسترسی مستقیم و بدون واسطه نواحی روستایی به بازار فروش و نیز عدم شکل گیری کامل و سازمان یافته واحدهای تجاری در آنها می پردازد؛ مشکلاتی که روستاییان را به طی مسافت های طولانی تا شهر وا می دارد و افزون بر تحمیل هزینه های حمل و نقل، انتقال منافع تولیدی آنها به سوی شهرها را موجب می شود. یافته های تحقیق نشان داده است که علت تامین اجناس از عمده فروشی های تهران و مراکز شهری استان ۸۰۳) درصد( به نبود سرمایه اولیه و عدم اعطای وام بانکی باز می گردد که گذشته از تحمیل هزینه های حمل و نقل به فروشندگان، مانع اصلی تامین مستقیم اجناس از منابع تولیدی روستایی است. همچنین، به دلیل وابستگی مالی غرفه داران به عمده فروشان تهران، مازاد تولیدات کشاورزی و غیر کشاورزی قابل عرضه در بازارچه ها در شکل گیری و گسترش آنها نقشی ندارد؛ البته شکل گیری بازارچه ها به کاهش هزینه های رفت و آمد خریداران روستایی انجامیده است. سابقه فروشندگان در میزان فروش و درآمد آنها و نیز میزان عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و غیر کشاورزی روستایی موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.