مقاله بررسی گروه های هدف در تبلیغات هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی گروه های هدف در تبلیغات هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی گروه های هدف در تبلیغات هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی گروه های هدف در تبلیغات هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی گروه های هدف در تبلیغات هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران :

مقاله بررسی گروه های هدف در تبلیغات هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۸۷ در مجله جامعه شناسی ایران از صفحه ۱۶۵ تا ۱۸۳ منتشر شده است.
نام: بررسی گروه های هدف در تبلیغات هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران
این مقاله دارای ۱۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رفاه اجتماعی
مقاله گروه های هدف
مقاله انتخابات
مقاله سیاست گذاری اجتماعی
مقاله تهران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
عمده ترین سوال این پژوهش این است که توجه به گروه های هدف در بین تبلیغات کاندیداهای منفرد، تشکل ها، گروه های اصلی سیاسی و منتخبین در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران به چه صورت بوده است؟ در این تحقیق جمعیت آماری تمامی کاندیداها، احزاب و تشکل های شرکت کننده در انتخابات شهر تهران بوده که به تبلیغات پرداخته اند. تعداد کاندیداها در نمونه مورد بررسی ۳۲۹ نفر و تعداد تشکل ها نیز ۴۴ تشکل بوده است. داده های گردآوری شده با استفاده از روش تحلیل محتوای شعارهای انتخاباتی از منظر گروه های هدف در اقلام تبلیغی کاندیداهای منفرد و جمعی و مباحث نظری مربوط به گروه های هدف در نظریه های مربوط به سیاست های اجتماعی و رفاهی، تحلیل شده اند. یافته های تحقیق نشان می دهد که در بین هشت گروه هدف – کودکان، زنان، جوانان، سال خوردگان، فقرا،‌ اقلیت های قومی و دینی، بازنشستگان، و معلولان – بیشترین توجه کاندیداهای منفرد و احزاب، به جوانان و زنان و سپس با اهمیتی کمتر از این دو گروه، فقرا بوده است. بازنشستگان، اقلیت های قومی و دینی و سپس کودکان، معلولان و سال خوردگان، نیز به ترتیب از اهمیتی به مراتب پایین تر برخوردار بوده و مورد کم توجهی و حتی بی توجهی کاندیداها و احزاب قرار گرفته اند؛ به گونه ای که دو گروه اخیر در بین تبلیغات احزاب اساسا به چشم نمی خورند. کمیت بالا و در نتیجه حجم آرای تاثیرگذار گروه های جوان و زنان از یک طرف و نیز نفوذپذیری و امکان جلب آرای آنان در مقایسه با سایر گروه های هدف، از جمله دلایلی است که بر اساس آن می توان توجه بیشتر کاندیداها و احزاب به جوانان و زنان را نسبت به سایر گروه های هدف تبیین نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.