ارزیابی جو سازمانی کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال ایران با ابزار بین المللی کلایمت کوآل (گزارش کوتاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی جو سازمانی کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال ایران با ابزار بین المللی کلایمت کوآل (گزارش کوتاه) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی جو سازمانی کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال ایران با ابزار بین المللی کلایمت کوآل (گزارش کوتاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی جو سازمانی کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال ایران با ابزار بین المللی کلایمت کوآل (گزارش کوتاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی جو سازمانی کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال ایران با ابزار بین المللی کلایمت کوآل (گزارش کوتاه) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل

تعداد صفحات :۸

سابقه و هدف: جو سازمانی مناسب که همان مجموعه ویژگی های یک سازمان می باشد، منبعی مهم در تامین سلامت روانی کارکنان است که در بهبود روحیه و مشارکت در تصمیم گیری و نیز خلاقیت و نوآوری آنان تاثیرگذار است. این مطالعه به منظور ارزیابی جوسازمانی کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال کشور بر اساس شاخص های کلایمت کوآل انجام شد.مواد و روشها: این مطالعه به صورت پیمایشی و مقطعی در سال ۱۳۹۱ بر روی کلیه کارکنان کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال ایران (بابل، ساری، گرگان و گیلان) انجام شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه پژوهشگر ساخته که بر اساس ۹ شاخص مطرح در ابزار کلایمت کوآل طراحی گردید، استفاده شد. حداقل و حداکثر نمره کل جو سازمانی در این ابزار به ترتیب ۳۶ و ۲۵۲ و در هر یک از شاخص ها به ترتیب ۴ و ۲۸ بوده است و بر این اساس کتابخانه های آموزشی و درمانی مورد ارزیابی و مقایسه قرار گرفتند.یافته ها: میانگین نمره کل جو سازمانی کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال ایران ۵۱.۱۵±۱۰۳.۰۶ بدست آمد. از بین ۹ شاخص، بالاترین میانگین نمره به جو خدمت به مشتری (۴.۴۲±۱۴.۶۱) و کمترین نمره به شاخص جو کار گروهی (۲.۶۵±۱۰) تعلق گرفت. وضعیت جو سازمانی در کتابخانه های ۴ دانشگاه مورد بررسی تفاوت معنی داری با همدیگر داشتند (p=<0.05). همچنین جو سازمانی در کتابخانه های آموزشی مطلوب تر از کتابخانه های بیمارستانی (درمانی) بوده است (p=<0.05).نتیجه گیری: نتایج مطالعه نشان داد که جوسازمانی کتابخانه های آموزشی در حد مطلوبی قرار دارد.

کلید واژه: جو سازمانی، کتابخانه های پزشکی، کلایمت کوآل، مرکز دانشگاهی پزشکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.