مقاله آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی، کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع و شیوه های آموزش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی، کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع و شیوه های آموزش دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی، کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع و شیوه های آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی، کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع و شیوه های آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی، کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع و شیوه های آموزش :

مقاله آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی، کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع و شیوه های آموزش که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۷ در پژوهشنامه علوم سیاسی از صفحه ۱۱۹ تا ۱۴۰ منتشر شده است.
نام: آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی، کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع و شیوه های آموزش
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش کاربردی
مقاله آموزش پژوهش محور
مقاله دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
سرمایه گذاری برای تربیت و تامین نیروی انسانی از جمله مسایلی است که همواره ذهن مدیران جوامع را مشغول کرده، به گونه ای که به امر آموزش و پژوهش به عنوان یک سرمایه ملی نگریسته و آن را با ارزش ترین سرمایه ها که در وجود انسان ها ذخیره می شود، به حساب می آورند. در اساس سه ماموریت عمده یعنی آموزش، پژوهش و خدمات اجتماعی برای دانشگاه ها وجود دارد. دانشگاه ها باید در هنگام ارایه برنامه های جدید آموزشی و پژوهشی به نیازها توجه کنند. ویژگی برون گرایی علم، ایجاب می کند رابطه نظام مندی میان اهداف و محتوای آموزشی با نیازهای مراکز اجرایی که مشتریان تولیدات دانشگاه هستند، برقرار شود. در این مقاله با توجه به دو نکته پیش گفته، (ضرورت انطباق محتویات متون آموزشی با نیازهای کارشناسی جامعه و تاکید بر ارتقای توانمندی پژوهشی دانشجویان) دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی با رویکردی کاربردی مورد بازنگری قرار می گیرد. بنابراین ضمن بررسی موانع کاربردی کردن این درس ها، به نقد سرفصل های مصوب دروس که محتوای منابع آموزشی و روش تدریس استاد را جهت می دهد، پرداخته و پیشنهاداتی جهت حذف، ادغام،‌ اصلاح دروس و سرفصل های مربوطه ارایه می شود. به عنوان اقدامی عملی در کاربردی کردن دروس نیز، چهارگام پیشنهادی در طراحی مطالب آموزشی، همراه با پیشنهاداتی جهت اصلاح شیوه های آموزش دروس حقوقی ارایه می شود. نگارنده در پایان، یکی از مباحث حقوقی را به عنوان نمونه انتخاب کرده و مدل مورد نظر خود را در قالب آن به مورد اجرا گذاشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.