استفاده از یک رویکرد ترکیبی بر پایه شبکه های عصبی مصنوعی و نظریه مجموعه ناهموار برای مدل سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از یک رویکرد ترکیبی بر پایه شبکه های عصبی مصنوعی و نظریه مجموعه ناهموار برای مدل سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از یک رویکرد ترکیبی بر پایه شبکه های عصبی مصنوعی و نظریه مجموعه ناهموار برای مدل سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از یک رویکرد ترکیبی بر پایه شبکه های عصبی مصنوعی و نظریه مجموعه ناهموار برای مدل سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از یک رویکرد ترکیبی بر پایه شبکه های عصبی مصنوعی و نظریه مجموعه ناهموار برای مدل سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :۲۵

هدف این پژوهش مدل سازی وفاداری مشتریان به شناسه (برند) و بررسی عوامل موثر بر آن، در صنعت خدمات تلفن همراه است. بدین منظور از یک رویکرد ترکیبی برپایه روش شبکه های عصبی مصنوعی و مجموعه ناهموار استفاده شده است. در مرحله نخست با مرور پیشینه پژوهش، عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شناسایی شدند. سپس از طریق توزیع پرسش نامه بین ۹۱۳ مشترک دو اپراتور تلفن همراه ایرانسل و همراه اول در سطح استان یزد، داده های مورد نیاز گردآوری شدند. موثرترین مجموعه های ویژگی (عوامل) در تبیین وفاداری مشتریان به شناسه با استفاده از نظریه مجموعه ناهموار شناسایی شدند. سپس بهترین مجموعه ویژگی برپایه رویکرد شبکه عصبی مصنوعی انتخاب شد و از آن برای مدل سازی و تحلیل وفاداری مشتریان به شناسه استفاده شد. درنهایت، پس از ارائه مدل نهایی شبکه همراه با وزن های روابط، از طریق تحلیل حساسیت، متغیرهای ورودی شبکه برپایه تاثیرشان بر وفاداری مشتریان، اهمیت سنجی و رتبه بندی شدند. نتایج نهایی پژوهش نشان می دهند اعتبار شناسه، تصویر استفاده کننده و تعرفه های پرداخت، از موثرترین عوامل در وفاداری مشترکان تلفن همراه به شناسه هستند.

کلید واژه: وفاداری به شناسه، شبکه های عصبی مصنوعی، نظریه مجموعه ناهموار، خدمات تلفن همراه، کیفیت خدمات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.