ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اصالت متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان از دیدگاه انسجام :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

تعداد صفحات :۲۴

اصالت متون آموزشی از مشخصه های مهم در آموزش ارتباطی زبان است. این پژوهش، با طرح این پرسش که “متون کتاب های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، تا چه حد منعکس کننده مشخصه اصالت است؟”؛ به ارزیابی متون سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان می پردازد. معیار این ارزیابی کمیت و کیفیت کاربرد گفتمان نماهای انسجامی در متون غیر آموزشی و مقایسه آن با متون آموزشی است. در این پژوهش، کمیت و کیفیت وقوع گفتمان های انسجامی در دوازده متن آموزشی از سه کتاب آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و پنج متن غیرآموزشی، بررسی و نتایج به دست آمده با یکدیگر مقایسه شد. نتیجه این پژوهش نشان می دهد کمیت و کیفیت کاربرد گفتمان نماهای انسجامی در دو کتاب آموزش زبان فارسی، بسیار مشابه متون غیر آموزشی است و کتاب سوم از این دیدگاه با دو کتاب دیگر متفاوت؛ بنابراین، مشابهت آن با متون غیر آموزشی کمتر است و در نتیجه می توان گفت که درجه اصالت متون این سه کتاب یکسان نیست.

کلید واژه: اصالت، انسجام، گفتمان نما، متون آموزش زبان فارسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.