بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس خزر) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :۲۶

ارزش ویژه برند یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین مفاهیم بازاریابی و تحت تاثیر فعالیت های مختلف آن است. در این پژوهش فعالیت های بازاریابی به دو دسته کلی رسانه ای و غیر رسانه ای طبقه بندی شده، تاثیر این فعالیت ها بر افزایش یا کاهش ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر با مطالعه موردی برند پارس خزر بررسی شده ست. در پایان به وسیله نرم افزار لیزل و مدل سازی معادلات ساختاری برازش مدل محاسبه و به بررسی روابط علی بین فعالیت های ترفیعی رسانه ای و غیر رسانه ای بر ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند پرداخته شده است. طبق نتایج تحلیل مسیر، تاثیر آگاهی از برند در صنعت یادشده رد شد. پیشبرد فروش بدون قیمت انتقالی، پیشبرد فروش با قیمت انتقالی و تبلیغات تجاری به ترتیب بیشترین تاثیر را بر ارزش ویژه برند دارند. تبلیغات تجاری بیشترین تاثیر را بر وفاداری به برند و تبلیغات غیررسانه ای پیشبرد فروش با قیمت انتقالی و بدون قیمت انتقالی هر دو بیشترین تاثیر را بر کیفیت ادراک شده از برند دارند .

کلید واژه: ارزش ویژه برند، تبلیغات رسانه ای، تبلیغات غیر رسانه ای، لوازم خانگی کوچک، مدل آکر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.