تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رویکردهای نوین آموزشی

تعداد صفحات :۲۶

هدف پژوهش حاضر” تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بوده است. سوال های تحقیق با در نظرگرفتن الگوهای نوآوری برنامه درسی (هدف ها، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و روشهای ارزش یابی) تدوین و بررسی شده است. جامعه آماری شامل ۵۰۳ عضو هیات علمی در دانشگاه اصفهان بوده که ۱۲۶ عضو هیات علمی در دانشگاه اصفهان از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. داده های مورد نیاز پژوهش از دو ابزار، سندها، مدرک ها و پرسشنامه محقق ساخته گردآوری شده است. ضریب پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرانباخ ۰.۹۵ به دست آمد. روایی صوری و محتوایی به وسیله ۱۰ نفر از متخصصان و کارشناسان برنامه ریزی درسی و مدیریت آموزشی تایید شد. یافته ها نشان دادکه از نظر پاسخ گویان، میزان پذیرش نوآوری در هدف ها، محتوا، راهبردهای یاددهی و یادگیری، و شیوه های ارزشیابی برنامه درسی باید بیش از سطح متوسط در برنامه درسی مد نظر قرار گیرد. بین دیدگاه اعضای هیات علمی مرد و زن دانشگاه اصفهان درباره وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی تفاوت معناداری وجود ندارد. بین اعضای هیات علمی دانشکده های مختلف با مرتبه های علمی مختلف در مورد وضعیت میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی و بین رتبه علمی مربی و استادیار با رتبه علمی دانشیار و استاد از نظر میزان میانگین پذیرش نوآوری در برنامه درسی تفاوت معناداری وجود دارد.

کلید واژه: برنامه درسی، نوآوری، آموزش عالی و اعضاء هیات علمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.