مقاله مقایسه پاسخ لرزه ای غیر همبسته یک جهته و همبسته دو جهته در جداگرهای لاستیکی – سربی پل های جداسازی شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه پاسخ لرزه ای غیر همبسته یک جهته و همبسته دو جهته در جداگرهای لاستیکی – سربی پل های جداسازی شده دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه پاسخ لرزه ای غیر همبسته یک جهته و همبسته دو جهته در جداگرهای لاستیکی – سربی پل های جداسازی شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه پاسخ لرزه ای غیر همبسته یک جهته و همبسته دو جهته در جداگرهای لاستیکی – سربی پل های جداسازی شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه پاسخ لرزه ای غیر همبسته یک جهته و همبسته دو جهته در جداگرهای لاستیکی – سربی پل های جداسازی شده :

مقاله مقایسه پاسخ لرزه ای غیر همبسته یک جهته و همبسته دو جهته در جداگرهای لاستیکی – سربی پل های جداسازی شده که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در پژوهشنامه حمل و نقل از صفحه ۳۲۵ تا ۳۴۰ منتشر شده است.
نام: مقایسه پاسخ لرزه ای غیر همبسته یک جهته و همبسته دو جهته در جداگرهای لاستیکی – سربی پل های جداسازی شده
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله جداگرهای لرزه ای لاستیکی – سربی
مقاله تکیه گاه الاستومری
مقاله تحلیل تاریخچه زمانی دینامیکی غیرخطی
مقاله جداسازی لرزه ای
مقاله تحریک یک جهته و دو جهته زلزله

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پل های بزرگراهی، مهم ترین عضو شریان حیاتی شبکه حمل و نقل کشور در هنگام بروز بلایای طبیعی همچون زلزله اند. در میان راه حل های گوناگون بهسازی لرزه ای پل ها، جداسازی لرزه ای را می توان گزینه ای مناسب جهت بهسازی لرزه ای پل های موجود بزرگراهی کشور دانست. تعویض تکیه گاههای الاستومری موجود با جداگرهای لرزه ای لاستیکی – سربی راه حلی کارآمد برای بی نیاز کردن زیر سازه پل از تقویت های پرهزینه سازه ای است. از آنجا که استفاده از جداگرهای لرزه ای سبب افزایش تغییر مکان عرشه می شود، برآورد هرچه دقیق تر مقدار تغییرمکان عرشه برای برآورد فضای آزاد مورد نیاز در انتهای شاه تیرهای پل ضروری است. در این مقاله؛ با هدف برآورد واقعی تر این تغییرمکان ها، از یک قانون پلاستیسیته همبسته برای رفتار غیرخطی جداگر لرزه ای، استفاده شده است و تحریک زلزله در هر دو جهت طولی و عرضی به طور همزمان به پایه پل اعمال گردیده و نتایج حاصل از این تحلیل با حالت مرسوم تحریک یک جهته پایه و رفتار پلاستیسیته غیرهمبسته جداگر لرزه ای مورد مقایسه قرار گرفته است. مقایسه نتایج، حاکی از برآورد غیر واقع بینانه تغییرمکان های حداکثر و حداقل جداگر در حالت یک جهته غیر همبسته نسبت به حالت دو جهته همبسته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.