کاربرد درخت های تصمیم در مدل سازی رفتار رویگردانی مشتریان (مطالعه موردی در صنایع غیرقراردادی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد درخت های تصمیم در مدل سازی رفتار رویگردانی مشتریان (مطالعه موردی در صنایع غیرقراردادی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد درخت های تصمیم در مدل سازی رفتار رویگردانی مشتریان (مطالعه موردی در صنایع غیرقراردادی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد درخت های تصمیم در مدل سازی رفتار رویگردانی مشتریان (مطالعه موردی در صنایع غیرقراردادی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد درخت های تصمیم در مدل سازی رفتار رویگردانی مشتریان (مطالعه موردی در صنایع غیرقراردادی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)

تعداد صفحات :۱۸

برای تداوم حیات و حفظ مزیت رقابتی در بازارهایی با رقابت روزافزون و فزاینده، بسیاری از سازمان ها به سمت بازاریابی رابطه ای با تمرکز بر حداکثر کردن ارزش دوره عمر مشتریان خود و مدیریت رویگردانی مشتریان روی آورده اند. در واقع تعداد بیشتری از سازمان ها متوجه شده اند که گرانبهاترین سرمایه آن ها پایگاه مشتریان فعلی شان است. نگهداری مشتریان یک استراتژی ارزشمند است که سودآوری بلندمدت و موفقیت سازمان ها را تضمین می کند. در این پژوهش، با کاربرد تکنیک های جنگل تصادفی و درخت های فزاینده، در متن صنایع غیرقراردادی با استفاده از داده های واقعی، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده ماشین آلات سنگین در ایران، به طراحی و پیاده سازی یک مدل پیش بینی کننده رفتار رویگردانی مشتریان، به عنوان مرحله آغازین فرایند مدیریت رویگردانی پرداخته شده است. با کاربرد این مدل، مشتریانی که مایلند تامین کننده فعلی خود را تغییر داده و به تامین کننده دیگری روی آورند، شناسایی شده تا برای جلوگیری از رویگردانی این مشتریان و نگهداری آن ها، گروه مذکور مورد هدف فعالیت های بازاریابی پیشرو قرار گیرند. نتایج حاصل نشان می دهد رفتار خرید مشتری در گذشته به ویژه طول ارتباط مشتری با سازمان، واریانس فاصله زمانی بین خرید، تناوب نسبی و ارزش پولی، بهترین پیش بینی کنندگان رویگردانی مشتریان محسوب می شوند. نتایج این مطالعه برای مدیران بازاریابی در زمینه مدیریت رویگردانی و تدوین استرتژی های بازار مفید خواهد بود.

کلید واژه: دسته بندی، مدل سازی رویگردانی، صنایع غیرقراردادی، درخت های فزاینده، جنگل تصادفی، درخت تصمیم، پیش بینی رویگردانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.