مقاله رابطه جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد :

مقاله رابطه جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مدیریت سلامت از صفحه ۲۳ تا ۳۰ منتشر شده است.
نام: رابطه جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله جو سازمانی
مقاله بیمارستان
مقاله کارکنان
مقاله ویژگی های شخصیتی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: درک کارکنان از بیمارستان خود، جو سازمانی آن را شکل می دهد. متداولترین عامل درونی اثرگذار روی جو بیمارستان، ویژگی های شخصیتی کارکنان است. هدف این پژوهش تعیین ارتباط جو سازمانی با ویژگی های شخصیتی کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد بود.
روش بررسی: این پژوهش یک مطالعه توصیفی همبستگی است. نمونه آماری ۱۲۰ نفر از کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد است که از طریق نمونه گیری در دسترس از کارکنان آن بیمارستان در سال ۱۳۸۷ انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده پرسشنامه شخصیت آیزنک در ابعاد چهارگانه درون گرایی، برون گرایی، ثبات هیجانی و روان رنجوری و پرسشنامه جو سازمانی در ابعاد ششگانه حمایتی، دستوری، تحدیدی، همکارانه، متعهدانه و غیرمتعهدانه بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آزمونهای آماری مجذور کا و تی استفاده شد.
یافته ها: بین ویژگی های شخصیتی کارکنان در هر یک از ابعاد چهارگانه با جو سازمانی بیمارستان (باز و بسته) رابطه ای وجود نداشت. بین ابعاد چهارگانه شخصیت با ابعاد جو سازمانی به جز بعد غیرمتعهدانه رابطه ای مشاهده نشد. یافته ها بیانگر وجود رابطه بین ابعاد چهارگانه شخصیت با یکدیگر بود.
نتیجه گیری: کارکنان برونگراتر، از جو بیمارستانی متعهدانه تری برخوردارند. مدیران بیمارستان ها می توانند شناخت بیشتری درباره ویژگی های شخصیتی کارکنان برای انتخاب و گزینش بهتر آنها به دست آورند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.