عوامل موثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانش آموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقه ۲ تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانش آموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقه ۲ تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانش آموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقه ۲ تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانش آموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقه ۲ تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانش آموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقه ۲ تهران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)

تعداد صفحات :۲۲

این پژوهش به منظور بررسی عوامل موثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانش آموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقه ۲ تهران) انجام شده است.این پژوهش از نوع توصیفی – پیمایشی است و جامعه آماری آن شامل کلیه دانش آموزان پسر و دختر دوره راهنمایی و متوسطه منطقه ۲ تهران که در سال تحصیلی ۸۶-۱۳۸۵ می باشد. حجم نمونه بر اساس جدول مورگان به تعداد ۳۸۴ نفر تعیین شد که به روش نمونه گیری تصادفی ساده (قرعه کشی) انتخاب گردیدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ای محقق ساخته بود که روایی آن توسط نظر متخصصان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۰.۸۵ تایید گردید. داده ها پس از جمع آوری توسط نرم افزارv.11.5 SPSS مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج به شرح زیر بود: ۱ بین ویژگی های والدین و رشد باورهای دینی دانش آموزان دوره متوسطه رابطه معنی داری وجود دارد. ۲ بین امکانات فرهنگی خانواده و رشد باورهای دینی دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد. ۳ بین ویژگی های دبیر پرورش و بینش اسلامی و رشد باورهای دینی دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد. ۴ بین امکانات مدرسه و رشد باورهای دینی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد. ۵ بین روش های تبلیغ در جامعه و رشد باورهای دینی دانش آموزان دوره متوسطه و راهنمایی رابطه معنادار وجود دارد. با توجه به نتایج بدست آمده و معناداری رابطه بین عوامل فوق و رشد باورهای دینی شاگردان به نظر می رسد که توجه به این عوامل و در نظر گرفتن برنامه هایی جهت تقویت عوامل فوق برای جامعه مانند ایجاد امکانات بیشتر برای مدارس و روش های تبلیغ مناسب در رسانه ها اثر گذار باشد.

کلید واژه: اشاعه، مفاهیم و باورهای دینی، دانش آموزان، منطقه ۲ تهران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.