بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۱۷

پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه میان شش بعد جو سازمانی با میزان پذیرش نوآوری در برنامه ۰۰درسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان صورت گرفته است. این تحقیق از نوع کاربردی است و برای اجرای آن از روش توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری شامل ۵۰۳ عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان است که ۱۲۶ عضو دانشگاه از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزارهای اندازه گیری در این پژوهش عبارت بود از: ۱- پرسشنامه جو سازمانی که توسط گل (۲۰۰۸) طراحی شده و توسط پژوهش گران بومی سازی شده است. ۲- پرسشنامه میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی که توسط پژوهش گران تدوین شده است. تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار استنباطی با استفاده از آزمون هایی نظیر آزمون رگرسیون چندگانه، رگرسیون هم زمان، آزمون لوین، تحلیل واریانس چند متغیره (مانوا) انجام گرفته است. تحلیل یافته های پژوهش نشان داد که ۱- بین بعدهای جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. ۲- بین بعدهای جو سازمانی (تصویر سازمانی، مردم سالاری، نظم و قانون، تحقق هدف های کلی سازمان، عامل های فرهنگی اجتماعی) و میزان پذیرش نوآوری در هدف های برنامه درسی در محتوای برنامه درسی، فعالیت های یاد دهی یادگیری، روش های ارزشیابی برنامه درسی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. ۳- بین میانگین جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری در برنامه درسی با توجه به متغیرهای دموگرافیک (سابقه خدمت نوع دانشکده، مرتبه علمی، سفرهای علمی) تفاوت معنادار وجود دارد و ۴- بین میانگین جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری در برنامه درسی با توجه به متغیرهای دموگرافیک (جنسیت) تفاوت معنادار وجود ندارد.

کلید واژه: جو سازمانی، پذیرش نوآوری، پذیرش نوآوری برنامه درسی، دانشگاه اصفهان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.