بررسی رضایت مشتریان بیمارستان های مناطق یک و دو شهر تهران (۱۳۸۹)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مشتریان بیمارستان های مناطق یک و دو شهر تهران (۱۳۸۹) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مشتریان بیمارستان های مناطق یک و دو شهر تهران (۱۳۸۹)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مشتریان بیمارستان های مناطق یک و دو شهر تهران (۱۳۸۹)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مشتریان بیمارستان های مناطق یک و دو شهر تهران (۱۳۸۹) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

تعداد صفحات :۶

زمینه: تعداد زیادی بیمارستان در شهر تهران فعالیت می ک ن ند که به تدریج رقابت میان آن ها نیز افزایش خواهد یافت. در این شرایط دست یابی به رضایت مصرف کننده برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.هدف: مطالعه به منظور تعیین رضایت مشتریان از خدمات بیمارستان های مناطق یک و دو شهر تهران انجام شد.مواد و روش ها: این مطالعه تحلیلی از فروردین تا شهریور ۱۳۸۹ بر روی تمام بیمارستان های مناطق ۱ و۲ شهر تهران (۲۵ بیمارستان) انجام شد. ۲۵۰ نفر از مشتریان این بیمارستان ها با نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند که در نهایت ۱۵۰پرسش نامه برای تحلیل مناسب تشخیص داده شد. جمع آوری اطلاعات توسط پرسش نامه انجام و تحقیق بر پایه مدل زیندین طراحی شد. داده ها توسط تحلیل عاملی تاییدی، مدل معادله های ساختاری و آ ز مون آماری تی تحلیل شدند.یافته ها: آماره آزمون کیفیت خدمت ارایه شده، فرایند ارایه خدمت، سطح مهارت ها و تجربه کادر پزشکی، ارتباطات- تبادل اطلاعات، کیفیت محیط بیمارستان، کیفیت تجهیزات و امکانات فیزیکی، نام و نشان بیمارستان به ترتیب برابر ۴.۹۱، ۴.۷۶، ۶.۹۷، ۷.۸۹، ۷.۰۲، ۴.۰۳، ۳.۸۹ بود و تمامی این ابعاد بر رضایت بیماران تاثیرگذار بودند.نتیجه گیری: با توجه به یافته ها، پیشنهاد می شود بیمارستان ها به عوامل تایید شده و تاثیرگذار بر رضایت بیماران توجه و تاکید ویژه ای داشته باشند.

کلید واژه: بیمارستان، رضایت مشتری، مدل سروکوال، مدل زیندین

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.