ارزیابی ارتعاش تمام بدن رانندگان شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران در سال ۱۳۸۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی ارتعاش تمام بدن رانندگان شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران در سال ۱۳۸۹ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی ارتعاش تمام بدن رانندگان شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران در سال ۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی ارتعاش تمام بدن رانندگان شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران در سال ۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی ارتعاش تمام بدن رانندگان شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران در سال ۱۳۸۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سلامت و محیط زیست

تعداد صفحات :۱۳

زمینه و هدف: رانندگان اتوبوس های شهری در طول رانندگی به طور دایم در معرض ارتعاش تمام بدن هستند، این مساله می تواند منجر به اختلالات سیستم های اسکلتی عضلانی، عصبی مرکزی و گردش خون شود و بیماری های شغلی ناشی از ارتعاش را ایجاد نماید. هدف از این مطالعه بررسی توصیفی ـ تحلیلی مواجهه رانندگان اتوبوس های شهری تهران با ارتعاش تمام بدن بوده است.روش بررسی: پارامترهای مربوط به ارتعاش تمام بدن مانند شتاب ریشه مجموع مربعات، شتاب معادل کلی، میزان دوز ارتعاش و فاکتور قله به صورت مجزا در سه جهت (Y، Z و X) در ۸۰ اتوبوس در ۵ نوع مختلف که به صورت تصادفی انتخاب گردیده بودند اندازه گیری شد و نتایج به دست آمده با استاندارد ۲۶۳۱ISO مقایسه شد و در نهایت زمان مجاز رانندگی برای اتوبوس های مختلف محاسبه گردید.یافته ها: شتاب ریشه میانگین مربعات وزن یافته فرکانسی در محورهای Y، X در تمامی اتوبوس ها در زیر ناحیه هشدار سلامتی و در محور z در ناحیه هشدار سلامتی است و شتاب معادل کلی در اتوبوس نوع ایکاروس در بالاتر از ناحیه هشدار سلامتی و در بقیه اتوبوس ها در ناحیه هشدار سلامتی مطابق با استاندارد ISO 2631 است، میزان دوز ارتعاش (VDV) کمتر از ۸.۵ و فاکتور قله (CF) کمتر از۹ بوده و در تمامی اتوبوس ها کمتر از حدود مجاز پیشنهادی استاندارد ISO 2631 است. همچنین زمان مجازرانندگی کمتراز ۸ ساعت در روز تخمین زده شد و به ترتیب اتوبوس های ایکاروس بیشترین و اتوبوس های مان کمترین میزان شتاب ارتعاش، فاکتور قله و میزان دوز ارتعاش را به خود اختصاص دادند.نتیجه گیری: باتوجه به نتایج امکان ایجاد خطرات بالقوه بهداشتی دررانندگان اتوبوس ها وجود دارد بنابراین توصیه می شود موارد مدیریت های ایمنی و بهداشتی در خرید اتوبوس های جدید، کاهش ساعات کاری و افزایش زمان استراحت در برنامه ریزی نحوه کار رانندگان مدنظر قرار گیرد.

کلید واژه: رانندگان اتوبوس، فاکتور قله، میزان دوز ارتعاش، ارتعاش تمام بدن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.