بررسی اثر آموزش هوش هیجانی در افزایش هوش هیجانی مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر آموزش هوش هیجانی در افزایش هوش هیجانی مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر آموزش هوش هیجانی در افزایش هوش هیجانی مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر آموزش هوش هیجانی در افزایش هوش هیجانی مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر آموزش هوش هیجانی در افزایش هوش هیجانی مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار (اسرار)

تعداد صفحات :۱۲

زمینه و هدف: دریافت هوش هیجانی به عنوان مجموعه ای از توانایی ها نشان از آموزش پذیر بودن آن دارد. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی در افزایش هوش هیجانی در مددکاران اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.مواد و روش ها: پژوهش حاضر یک مطالعه نیمه تجربی بود. طرح تحقیق عبارت بود از طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل که افراد آزمودنی پس از انتخاب تصادفی در گروه آزمایش و سپس در گروه کنترل جای گرفتند. حجم نمونه شامل ۲۵ نفر (۱۳ نفر گروه کنترل و ۱۲ نفر گروه آزمایش) با روش نمونه گیری تصادفی از میان مددکاران اجتماعی شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان انتخاب شدند. پس از اجرای پیش آزمون، آزمودنی های گروه آزمایش به مدت دو ماه (هشت جلسه ۹۰ دقیقه ای) در جلسات آموزشی هوش هیجانی شرکت نمودند. پس از پایان آموزش، پس آزمون از هر دو گروه گرفته شد. ابزار پژوهش مقیاس رگه فراخلقی سالوی (TMMS) بود. از فراوانی، انحراف استاندارد و واریانس برای تحلیل داده های دموگرافیک و از آزمون تی زوج و تی مستقل برای مقایسه گروه ها با خود و گروه مقابلشان بهره گرفته شد.یافته ها: از اجرای آزمون های تی زوج و مستقل نتیجه گرفته شد که گروه آزمایش تفاوت میانگین بالایی نسبت به قبل از اجرای کلاس های آموزشی دارد (+۹.۰۹) و این تفاوت بین گروه آزمایش و گروه کنترل (p<0.008) از لحاظ آماری معنادار است.نتیجه گیری: تحلیل نتایج نشان داد که بین دو گروه آزمایش و کنترل قبل و بعد از آموزش از لحاظ آماری تفاوت معناداری وجود دارد و آموزش به گروه آزمایش سطح هوش هیجانی را در مددکاران ارتقا داده است. همچنین در بررسی خرده مقیاس ها، بیشترین افزایش مربوط به خرده مقیاس توجه هیجانی (+۵.۷۵) و سپس تمایز هیجانی (+۲.۴۳) بود و گروه ها در خرده مقیاس بازسازی فراخلقی (+۱.۵۸) تفاوت معناداری بین قبل و بعد از آموزش نداشتند.

کلید واژه: هوش هیجانی، آموزش، مددکاران اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.