روابط ساختاری بین فشارهای عینی، تنیدگی تحصیلی، سبک های مقابله، پاسخ به تنشگرها و رضایت تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روابط ساختاری بین فشارهای عینی، تنیدگی تحصیلی، سبک های مقابله، پاسخ به تنشگرها و رضایت تحصیلی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روابط ساختاری بین فشارهای عینی، تنیدگی تحصیلی، سبک های مقابله، پاسخ به تنشگرها و رضایت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روابط ساختاری بین فشارهای عینی، تنیدگی تحصیلی، سبک های مقابله، پاسخ به تنشگرها و رضایت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روابط ساختاری بین فشارهای عینی، تنیدگی تحصیلی، سبک های مقابله، پاسخ به تنشگرها و رضایت تحصیلی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روان شناسی کاربردی

تعداد صفحات :۲۵

هدف: مطالعه حاضر با هدف آزمون روابط فشارهای تحصیلی عینی، تنشگرهای تحصیلی، سبک های مقابله، واکنش ها به تنشگرها و رضامندی تحصیلی انجام شد.روش: روش مطالعه حاضر همبستگی و جامعه آماری ۵۰۰۰ دانشجوی کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بود که از میان آن ها ۳۰۰ دانشجوی (۱۵۰ پسر و ۱۵۰ دختر) با روش نمونه گیری چندمرحله ای انتخاب شدند و به متغیرهای عینی تنیدگی (کاریو و هیمان، ۲۰۰۵)، فهرست تنیدگی دوران دانشجویی (گادزلا، ۱۹۹۱)، فهرست مقابله با موقعیت های تنیدگی زا (کوهن، جانگ و استین، ۲۰۰۶) و مقیاس چندبعدی رضایت از زندگی (هبنر، ۱۹۹۴) پاسخ دادند.یافته ها: نتایج حاکی از رابطه مثبت فشارهای عینی با تنشگرهای تحصیلی و رابطه تنشگرهای تحصیلی با هیجان مداری و واکنش ها به تنشگرها و رابطه منفی بین تنشگرهای تحصیلی با مساله مداری و رضامندی بود. رابطه مساله مداری با رضامندی مثبت و رابطه هیجان مداری و واکنش ها به تنشگرها با رضامندی منفی بود. مساله مداری و هیجان مداری میانجی رابطه تنیدگی عینی و ذهنی با واکنش ها به تنشگرها و رضامندی به طورنسبی بودند. متغیرهای چندگانه در الگوی واسطه ای مساله مداری ۳۱ درصد و در الگوی واسطه ای هیجان مداری ۲۷ درصد از واریانس رضامندی را تبیین کردند.نتیجه گیری: نتایج مطالعه حاضر آموزش راهبردهای انطباقی مقابله با تجارب تنیدگی زا از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است.

کلید واژه: فشارهای عینی، تنیدگی تحصیلی، سبک های مقابله، رضامندی تحصیلی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.