بررسی جایگاه کامپیوترهای لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی جایگاه کامپیوترهای لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی جایگاه کامپیوترهای لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه کامپیوترهای لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی جایگاه کامپیوترهای لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات بازاریابی نوین
تعداد صفحات :۱۸
امروزه، دغدغه صاحبان شرکت ها و بازاریابان این است که مشتری را در تعیین جایگاه محصول عرضه شده آزاد نگذارند، بلکه با طراحی استراتژی ها و سیاست های هوشمندانه، مصرف کننده را به سمت جایگاهی که خود تعیین نموده، سوق دهند. بطور کل، کلید تعیین جایگاه محصول، درک مناسب از ابعاد و شاخص هایی است که مصرف کننده از آنها استفاده می کند تا برنامه بازاریابی رقبا را ارزش گذاری کرده و تصمیم به خرید بگیرد. در این پژوهش که هدف از آن تعیین جایگاه لپ تاپ با استفاده از نقشه ادراکی و تکنیک لدرینگ است از نظر کاربردی و شیوه جمع آوری اطلاعات، پیماشی و ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه بوده است. در این تحقیق با استفاده از تحلیل عاملی از میان ۲۰ متغیر، ۵ شاخص که از دیدگاه مصرف کننده در انتخاب هر یک از ۵ برند (سونی، دل، ای سوس، ای سر، ام اس آی) مهم تلقی می شود، توسط خبرگان و کارشناسان آگاه به هر برند شناسایی گردید. این شاخص ها با استفاده از تکنیک لدرینگ طبقه بندی شده و توسط فروشندگان آگاه به هر ۵ برند رتبه بندی گردید. به گونه ایی که متغیرها به دو عامل کیفیت و قیمت از طریق تحلیل عاملی تقلیل یافته است. نقشه ادراکی جایگاه عامل ها و موقعیت برندهای لپ تاپ را با توجه به عامل قیمت و کیفیت، نشان می دهد.
کلید واژه: جایگاه یابی محصول، تکنیک لدرینگ، نقشه ادراکی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.