اثربخشی بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ناتوانی های یادگیری

تعداد صفحات :۱۸

هدف این پژوهش بررسی اثربخشی بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی – رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن انجام شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان گرگان را تشکیل می دهند. که از بین آن ها ۲۸ نفر به شیوه تصادفی انتخاب، ۱۴ نفر در گروه آزمایش و ۱۴ نفر در گروه کنترل به صورت واگذاری تصادفی جایگزین شدند. سپس بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی – رفتاری هفته ایی دو بار به مدت ۴۵ دقیقه و در ده جلسه بر روی گروه آزمایش اجرا شد. ابزار جمع آوری داده ها عبارت است از: پرسش نامه مشکلات رفتاری راتر (فرم معلم) که به صورت پیش و پس آزمون اجرا شد. داده ها با استفاده از آزمون تحلیل کواریانس شدند. نتایج نشان داد که آموزش بازی درمانی موجب کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن شده است.

کلید واژه: بازی درمانی، مشکلات رفتاری، اختلال خواندن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.