مقایسه وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ناتوانی های یادگیری
تعداد صفحات :۲۶
هدف این پژوهش مقایسه وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری بود. این پژوهش یک مطالعه مقایسه ای و از نوع مورد – شاهدی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه دوم و سوم راهنمایی با و بدون ناتوانی یادگیری شهر رشت در سال تحصیلی ۹۱ – ۹۲ می باشد. آزمودنی های پژوهش شامل ۸۰ دانش آموز (۴۰ نفر دارای ناتوانی یادگیری و ۴۰ نفر عادی) پایه دوم و سوم راهنمایی بودند که به روش تصادفی خوشه ای چندمرحله ای از میان دانش آموزان مدارس ناحیه ۱ و ۲ شهر رشت انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از آزمون محقق ساخته خواندن، نوشتن و ریاضیات، پرسش نامه وجدان تحصیلی، پرسش نامه فرسودگی تحصیلی و آزمون هوشی ریون استفاده شد. داده ها به روش توصیفی و تحلیل واریانس چند متغیری (مانوا) تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که بین دو گروه از نظر وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی تفاوت معناداری وجود دارد. این نتیجه، تلویحات مهمی در زمینه برنامه ریزی، آموزش و ارتقای بهداشت روانی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری دارد.
کلید واژه: وجدان تحصیلی، فرسودگی تحصیلی، ناتوانی یادگیری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.