ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۱

رفتار مشتریان در هنگام خرید از اینترنت همانند مدل رفتار خرید سنتی، ناشی از یک سری عوامل فرهنگی، اجتماعی، فردی، روان شناختی و … می باشد. محققان در طی چند سال گذشته رفتار خرید در محیط اینترنت را بررسی و ضمن شناسایی عوامل تاثیرگذار بر آن، مدل های مختلفی را برای رفتار مصرف کننده الکترونیکی طراحی نموده اند. هدف اولیه از این مقاله گردآوری و بررسی دیدگاه های مختلف به ظاهر نابرابر و ارائه یک مدل مفهومی یکپارچه از رفتار مصرف کننده الکترونیکی می باشد. این مقاله استدلالی بوده و بر پایه تجزیه و تحلیل و ترکیب و تلفیق ادبیات رفتار مصرف کننده استوار می باشد. یافته های این تحقیق نشان می دهد، با وجود طیف وسیع و تکراری تحقیقات و مطالعاتی که به بررسی رفتار مصرف کننده الکترونیکی پرداخته و می پردازند، هنوز هم حوزه هایی همچون، اعتماد، تعاملات الکترونیکی، تصویر ذهنی، عوامل برانگیزاننده، محرک ها و … می توانند حوزه هایی ارزشمند برای بررسی رفتار مصرف کننده الکترونیکی باشند. این تحقیق با بهره گیری از ادبیات رفتار مصرف کننده الکترونیکی و تحقیقات تجربی گذشته و با ارائه چندین عامل جدید موثر بر رفتار این نوع مصرف کننده، ضمن کمک به خرده فروشان در فهم رفتار مصرف کننده الکترونیکی، یک مدل یکپارچه از رفتار مصرف کننده الکترونیکی را نیز ارائه نموده است.

کلید واژه: مصرف کننده الکترونیکی، رفتار مصرف کننده الکترونیکی، خرده فروش الکترونیکی، خرید الکترونیکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.