تحلیل دیدگاه جامعه کتابداری ایران در رابطه با ارائه خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه در کتابخانه های کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل دیدگاه جامعه کتابداری ایران در رابطه با ارائه خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه در کتابخانه های کشور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل دیدگاه جامعه کتابداری ایران در رابطه با ارائه خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه در کتابخانه های کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل دیدگاه جامعه کتابداری ایران در رابطه با ارائه خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه در کتابخانه های کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل دیدگاه جامعه کتابداری ایران در رابطه با ارائه خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه در کتابخانه های کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نظام ها و خدمات اطلاعاتی

تعداد صفحات :۱۸

هدف: این پژوهش درصدد است دیدگاه جامعه کتابداری ایران در رابطه با ارائه خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه را بررسی کرده و بر حسب میزان علاقه و آمادگی آن ها برای استفاده از این خدمات جدید، پیشنهادها و راهکارهایی ارائه نماید.روش: این پژوهش به روش پیمایشی اینترنتی انجام یافته است. داده های مورد نیاز پژوهش توسط پرسشنامه ای محقق ساخته از پاسخ های ۲۸۸ نفر پاسخ دهنده حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی بدست آمد.یافته ها: %۱۰۰ پاسخ دهندگان از امکانات مکالمه و پیام کوتاه متنی به طور مداوم و %۶۳ آن ها از امکانات گوشی تلفن همراه جهت شنیدن موسیقی و %۶۲ از امکان عکاسی و فیلمبرداری با تلفن استفاده می کردند. همچنین نتایج نشان داد که %۶۳.۵ پاسخ دهندگان حضور تلفن همراه در کتابخانه را مزاحمت آفرین نمی دانستند. از میان خدمات پیشنهادی، آگاهی رسانی از کتاب ها و منابع جدید کتابخانه به اعضا از طریق SMS با %۹۸ دارای بالاترین میزان مقبولیت بود.نتیجه گیری: پیاده سازی خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه سبب سهولت بیشتر در دسترسی کاربران به خدمات کتابخانه ای خواهد شد و خدمات کتابخانه با زندگی روزمره کاربران بیشتر پیوند خواهد خورد. با توجه به میزان مقبولیت بالا و سودمندی این گونه خدمات، ضرورت دارد برنامه ریزی های لازم جهت پیاده سازی آن در کتابخانه های کشور انجام پذیرد.

کلید واژه: تلفن همراه، جامعه کتابداری ایران، خدمات کتابخانه، خدمات کتابخانه ای مبتنی بر تلفن همراه، موبایل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.