مقاله سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک ۱۳۸۷


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک ۱۳۸۷ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک ۱۳۸۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک ۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک ۱۳۸۷ :

مقاله سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک ۱۳۸۷ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره‌ آورد دانش) از صفحه ۴۴ تا ۵۱ منتشر شده است.
نام: سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک ۱۳۸۷
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سبک یادگیری
مقاله دانشجو
مقاله علوم پزشکی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: یکی از مهم ترین عوامل موثر در یادگیری دانشجویان، سبک های یادگیری آنهاست. این مطالعه به منظور تعیین سبک یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال تحصیلی ۸۸ – ۱۳۸۷ انجام شد.
روش کار: در این مطالعه توصیفی مقطعی ۲۴۱ دانشجوی ترم اول در بدو ورود به دانشگاه علوم پزشکی اراک در نیم سال اول ۸۸-۱۳۸۷ به شیوه سرشماری وارد پژوهش شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسش نامه ای حاوی سوالات دموگرافیک و پرسش نامه سبک یادگیری کلب بود.
نتایج: سبک یادگیری اکثر دانشجویان جذب کننده (۵۸۱ درصد) بود. سبک های همگرا (۲۵۳۱ درصد)، واگرا (۱۰۳۷ درصد) و انطباق یابنده (۶۲۲ درصد) به دنبال آن قرار داشتند. در تمامی رشته ها نیز سبک غالب جذب کننده بود. اکثر دانشجویان اتاق عمل (۵۶۲ درصد)، بهداشت مبارزه با بیماری ها (۵۷۹ درصد)، بهداشت محیط (۵۳۶ درصد)، پرستاری (۴۳۹ درصد)، پزشکی (۷۲۴ درصد)، علوم آزمایشگاهی (۷۳۱ درصد)، مامایی (۶۴۳ درصد) و هوشبری (۶۵ درصد) دارای این سبک بودند.
نتیجه گیری: با توجه به سبک های غالب جذب کننده و همگرا در بین دانشجویان پیشنهاد می گردد از روش های آموزشی سخنرانی و خودآموزی همراه با مطالب خواندنی، نشان دادن، استفاده از دیاگرام و دست نوشته های استاد و آموزش یک به یک استفاده شود. هم چنین باید مهارت های ارتباطی دانشجویان علوم پزشکی تقویت شود، زیرا که جذب کننده ها و هم چنین همگراها کمتر به موضوع هایی که مستلزم کار با افراد دیگر و مردم است علاقه نشان می دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.