شناسایی و رتبه بندی موانع و عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در دانشکده های حسابداری و مالی (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی موانع و عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در دانشکده های حسابداری و مالی (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی موانع و عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در دانشکده های حسابداری و مالی (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی موانع و عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در دانشکده های حسابداری و مالی (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی موانع و عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در دانشکده های حسابداری و مالی (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت

تعداد صفحات :۱۷

مدیریت دانش عامل کلیدی در سازمان های مرتبط با حوزه پژوهش و آموزش است و می تواند در ارتقای بهره وری دانشگاه ها و سایر موسساتی که فعالیت های پژوهشی انجام می دهند بخصوص دانشکده های حسابداری و مالی که روند پیشرفت و توسعه دانش در آنها چشمگیر است، نقشی کلیدی بازی کند. فرآیند جمع آوری، خلق و اشاعه دانش با موانع و تسهیل کننده های زیادی روبرو است که شناخت آنها و برنامه ریزی برای تقویت عوامل تسهیل کننده یا حذف موانع باعث افزایش رشد تولید علم در دانشکده ها خواهد شد. این مطالعه چگونگی ادراک اساتید و دانشجویان دانشکده های حسابداری و مالی از موانع و عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش را نشان می دهد. بدین منظور سه حوزه جنبه های فردی، جنبه های اجتماعی – سازمانی و جنبه های فنی در قالب سه جنبه از موانع و عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش از طریق پرسش نامه مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه موانع و تسهیل کننده های تایید شده بر اساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی رتبه بندی گردید و بر اساس آن نتایج بدست آمده مورد تحلیل و بررسی واقع شد.نتایج حاصله حاکی از این است که ویژگی های فردی هم در عوامل تسهیل کننده و هم در موانع مدیریت دانش از اهمیت اول برخوردار است. فرهنگ نامناسب سازمانی، عدم آموزش و مشکلات انگیزشی تعدادی از موانع متعددی هستند که در دانشکده های حسابداری و مالی بر سر راه مدیریت دانش قرار دارند. انگیزه و پاداش، تحصیلات و آموزش، استفاده از فناوری اطلاعات و منابع انسانی واجد شرایط و دارای صلاحیت هم از جمله تسهیل کننده های مدیریت دانش در این دانشکده ها می باشند.

کلید واژه: مدیریت دانش، موانع، تسهیل کننده ها، تحلیل سلسله مراتبی داده ها، دانشکده حسابداری و مالی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.