رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شناخت اجتماعی

تعداد صفحات :۱۲

در این پژوهش، بررسی رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش متشکل از کلیه مدیران آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران بود، که تعداد ۱۲۰ نفر (۷۶ زن و ۴۴ مرد) به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. برای اندازه گیری عزت نفس از آزمون عزت نفس کوپراسمیت (۱۹۶۷) و برای اندازه گیری خودکارآمدی از آزمون باورهای خودکارآمدی عمومی (شرر و دیگران، ۱۹۸۲) و برای اندازه گیری متقاعدسازی از آزمون دانش متقاعدسازی (سپاه منصور و هومن، ۱۳۸۹) استفاده به عمل آمد. برای تحلیل داده ها، از هم بستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون بهره گرفته شد.یافته ها: نتایج نشان داد که بین متقاعدسازی با عزت نفس و متقاعدسازی با خودکارآمدی، همبستگی مثبت معنادار وجود دارد (به ترتیب r=0.771 و r=0.494). همچنین نتایج نشان داد که ۵۹% از واریانس مربوط به متقاعدسازی با عزت نفس (R2=0.594) و ۲۴% از واریانس متقاعدسازی با خودکارآمدی (R2=0.244) تبیین می شود. و نتایج حاصل از ضرایب شیب نشان داد که در پیش بینی متقاعدسازی، سهم عزت نفس بیش از خودکارآمدی بود (b=0.70).

کلید واژه: متقاعدسازی، خودکارآمدی، عزت نفس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.