بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی- بازداری رفتاری و مهارت های اجتماعی بر سوءمصرف مواد در دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی- بازداری رفتاری و مهارت های اجتماعی بر سوءمصرف مواد در دانش آموزان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی- بازداری رفتاری و مهارت های اجتماعی بر سوءمصرف مواد در دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی- بازداری رفتاری و مهارت های اجتماعی بر سوءمصرف مواد در دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر مستقیم و غیرمستقیم خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی- بازداری رفتاری و مهارت های اجتماعی بر سوءمصرف مواد در دانش آموزان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اعتیاد پژوهی

تعداد صفحات :۲۲

هدف: هدف از پ‍ژوهش حاضر بررسی ارتباط خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی و بازداری رفتاری (از طریق تاثیر بر مهارت های اجتماعی) با سوءمصرف مواد در دانش آموزان دبیرستانی بود.روش: جامعه مطالعه حاضر را تمامی دانش آموزان اول و دوم دبیرستان های پسرانه مناطق آسیب پذیر شهر اردبیل تشکیل می دادند که از میان آن ها ۶۱۶ دانش آموز به عنوان نمونه به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس خودکارآمدی، مقیاس تکانشوری، مقیاس فعال سازی- بازداری رفتار، مقیاس مهارت های اجتماعی ماتسون و مصرف مواد استفاده شد. ارزیابی مدل پیشنهادی با استفاده از نرم افزار spss و تحلیل مسیر بر پایه ویراست ۷ انجام گرفت.یافته ها: بر اساس نتایج تحلیل مسیر، متغیرهای خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی-بازداری رفتاری و مهارت های اجتماعی به صورت مستقیم و نیز متغیرهای خودکارآمدی، تکانشوری، فعال سازی رفتاری به صورت غیرمستقیم با سوءمصرف مواد در دانش آموزان ارتباط معنا داری داشت.نتیجه گیری: این نتایج ضمن همسویی با یافته های دیگر، نشان می دهند که افزایش سطوح تکانشوری و سیستم فعال سازی رفتاری و کاهش خودکارآمدی، بازداری رفتاری و مهارت های اجتماعی میزان سوء مصرف مواد را در دانش آموزان افزایش می دهد.

کلید واژه: خودکارآمدی، تکانشوری، سیستم فعال سازی رفتاری، سیستم بازداری رفتار، مهارت های اجتماعی، سوء مصرف مواد، دانش آموزان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.