رابطه مهارت ارتباطی مدیران با انگیزش کارکنان در بیمارستان مدرس تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مهارت ارتباطی مدیران با انگیزش کارکنان در بیمارستان مدرس تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مهارت ارتباطی مدیران با انگیزش کارکنان در بیمارستان مدرس تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مهارت ارتباطی مدیران با انگیزش کارکنان در بیمارستان مدرس تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مهارت ارتباطی مدیران با انگیزش کارکنان در بیمارستان مدرس تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بیمارستان

تعداد صفحات :۱۰

زمینه و هدف: مدتهاست که مساله مهارتهای ارتباطی مدیران و انگیزش کارکنان در بیمارستانهای کشور مطرح بوده است. پژوهش حاضر، تعیین رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران با انگیزش کارکنان برای شناسایی وضعیت موجود و ارائه راهکارهایی مناسب به منظور ارتقاء سطح انگیزش کارکنان در بیمارستان مدرس تهران بود.مواد و روشها: پژوهش حاضر به روش توصیفی– همبستگی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش ۶۶ نفر بود که ۱۱ نفر مدیران ارشد و میانی و ۵۵ نفر کارکنان زیرمجموعه آنها بودند که به روش خوشه ای در بخش های درمانی و اداری تعیین گردید. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ای ۳ بخشی می باشد. بخش اول اطلاعات دموگرافیک، بخش دوم مهارتهای ارتباطی و بخش سوم انگیزش را سنجید. برای سنجش مهارت ارتباطی مدیران از پرسشنامه اردشیرزاده (۱۳۸۴) برای انگیزش کارکنان از پرسشنامه مخبری (۱۳۸۷) استفاده گردید. به منظور تحلیل داده ها از نرم افزار spss، شاخصهای آماری، فراوانی مطلق و نسبی، میانگین و انحراف معیار و از آزمونهای ناپارامتریک، ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد.یافته ها: میانگین ابعاد سه گانه مهارت ارتباطی مدیران از بیشترین به کمترین عبارت بود از بعد مهارت غیر کلامی (۰.۵۷±۳.۵۷) بعد مهارت ارتباطی زمینه ای (۰.۶۲±۳.۲۴) بعد مهارت ارتباطی کلامی (۰.۸۸±۳.۲۳) بود. نمره میانگین انگیزش کارکنان (۰.۵۵±۲.۵۷) بود. همچنین یافته های حاصل از ضریب همبستگی پیرسون نشان داد فقط بین بعد مهارت ارتباطی زمینه ای وانگیزش کارکنان باضریب همبستگی r=0.25 و p-value=0.041 رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.نتیجه گیری: از آنجا که رابطه معنی دار بین بعد زمینه ای مهارت ارتباطی مدیران (همدلی، گوش دادن موثر، خود شکوفایی) و انگیزش کارکنان وجوددارد گسترش این بعد با برنامه های آموزشی می تواند باعث بالارفتن انگیزش در کارکنان شود.

کلید واژه: مهارت ارتباطی، انگیزش کارکنان، بیمارستان مدرس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.