عوامل موثر بر میزان آمادگی یادگیری خود راهبر (SDLR) دانشجویان دانشکده کشاورزی واحد علوم تحقیقات تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر میزان آمادگی یادگیری خود راهبر (SDLR) دانشجویان دانشکده کشاورزی واحد علوم تحقیقات تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر میزان آمادگی یادگیری خود راهبر (SDLR) دانشجویان دانشکده کشاورزی واحد علوم تحقیقات تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر میزان آمادگی یادگیری خود راهبر (SDLR) دانشجویان دانشکده کشاورزی واحد علوم تحقیقات تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر میزان آمادگی یادگیری خود راهبر (SDLR) دانشجویان دانشکده کشاورزی واحد علوم تحقیقات تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی

تعداد صفحات :۱۰

هدف کلی در این پژوهش بررسی عوامل موثر بر یادگیری خود راهبر در دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران می باشد. از آن جایی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مهم ترین واحد دانشگاهی جامع در کشور می باشد، لذا ضروری است که به امر خود راهبری در یادگیری دانشجویان خود که اکثرا دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند توجه کند. جامعه آماری تحقیق شامل ۱۰۵۶ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران می باشد که تعداد ۲۲۰ نفر از طریق فرمول دوران با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. روایی پرسشنامه با نظر اساتید راهنما و مشاور و پایایی پرسشنامه به وسیله ضریب a کرونباخ ۰.۸۸ و با استفاده از نرم افزار SPSSv17 مورد تایید قرار گرفت. نتایج نشان داد، میزان آمادگی یادگیری خود راهبر اکثر دانشجویان در سطح زیاد (۷۱ درصد) بود. داده های تحقیق نشان داد که رویکرد عمیق یادگیری، روشن سازی اهداف، مهارت های عمومی، فن آوری، اهداف تسلط و اهداف عملکردی رابطه مثبت و معنی داری در سطح ۹۹ درصد با میزان آمادگی یادگیری خود راهبر دارند و رویکرد سطحی یادگیری رابطه منفی و معنی داری در سطح ۹۹ درصد با میزان آمادگی یادگیری خود راهبر دارد. نتایج رگرسیون گام به گام نیز نشان داد که به ترتیب متغیرهای اهداف تسلط، اهداف عملکردی، روشن سازی اهداف، رویکرد سطحی یادگیری، رویکرد عمیق یادگیری و مهارت های عمومی در مجموع حدود ۵۶ درصد از تغیرات متغیر میزان آمادگی یادگیری خود راهبر را تبیین می کند.

کلید واژه: یادگیری خود راهبر، آمادگی یادگیری خود راهبر، عوامل موثر بر میزان آمادگی یادگیری خود راهبر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.