الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))
تعداد صفحات :۲۶
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: رویکرد چندسطحی، عملکرد، ادراک شغلی، سازمان فروش
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.