بررسی ویژگی های سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظام های مدیریت دانش و فناوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ویژگی های سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظام های مدیریت دانش و فناوری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ویژگی های سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظام های مدیریت دانش و فناوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ویژگی های سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظام های مدیریت دانش و فناوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ویژگی های سازمان یادگیرنده با تمرکز بر زیرنظام های مدیریت دانش و فناوری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی

تعداد صفحات :۲۴

نظر به اهمیت بررسی دانشگاه ها به منزله سازمان های یادگیرنده در جوامع کنونی و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف این نهادها به منظور بهبود فعالیت های آنها در سازگاری با تغییرات و تحولات سریع، پژوهش حاضر به مطالعه این موضوع اختصاص یافته است. مبنای نظری این مطالعه، رویکرد مایکل مارکوارت به سازمان یادگیرنده به دلیل جامعیت و تفکر سیستمی حاکم بر آن بود. هدف پژوهش بررسی میزان برخورداری دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان یک نظام آموزشی از ویژگی های سازمان یادگیرنده در دو زیرنظام دانش و فناوری بود. روش توصیفی – پیمایشی برای انجام دادن این پژوهش انتخاب شد. جامعه آماری پژوهش اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران بودند که ۳۰۰ نفر از آنان به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. از گروه نمونه، ۲۲۰ نفر پرسشنامه را تکمیل کردند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته ای بود که بر مبنای پرسشنامه مارکوارت، مرور ادبیات تحقیق و مشورت با صاحب نظران تهیه شد. این پرسشنامه مشتمل بر ۵۰ گویه و دارای طیف لیکرتی (پنج درجه ای) است. پایایی پرسشنامه با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ (برای سوالات وضعیت موجود ۰.۹۷۳ و برای سوالات وضعیت مطلوب ۰.۹۸۰) تایید شد. به منظور آزمون فرضیه های پژوهش، تی زوجی به کار گرفته شد. یافته ها نشان داد بین وضعیت موجود دانشگاه شهید چمران اهواز به لحاظ برخورداری از شاخصه های سازمان یادگیرنده با وضعیت مطلوب تفاوت معناداری وجود دارد.

کلید واژه: سازمان یادگیرنده، یادگیری سازمانی، زیر نظام دانش، زیر نظام فناوری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.