اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات فرهنگ – ارتباطات

تعداد صفحات :۲۸

هدف اصلی این نوشتار شناسایی و اولویت بندی شاخص های موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی است. با انجام مطالعه های مختلف و بررسی پیشینه موضوع، تصمیم های راهبردی و آمیخته بازاریابی به عنوان عوامل محیط داخلی و تکنولوژی و زمان نیز به عنوان عوامل محیط بیرونی تاثیرگذار کسب و کار در نظر گرفته شد. جامعه آماری، ناشران تهرانی و تعداد نمونه آماری ۲۲۰ نفر می باشد. انتخاب ناشران به روش تصادفی ساده صورت گرفته و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. روایی پرسشنامه به طور صوری و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ تایید شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از ضریب همبستگی اسپیرمن و فریدمن استفاده شده است. نتایج رتبه بندی عناصر به ترتیب: موقعیت یابی ۶.۰۴۸، محصول ۵.۸۷۶، زمان ۵.۶۲۱، مکان ۵.۳۰۸، فناوری ۵.۱۶۱، ترفیع ۴.۸۹۹، قیمت ۴.۶۹۴، هدف گذاری، ۴.۱۵۴ و بخش بندی ۳.۲۳۷ می باشد.

کلید واژه: شاخص، بازاریابی، کتاب های دانشگاهی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.