مقایسه راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی و انگیختگی شناختی بین رتبه های برتر و سایر داوطلبان امتحانات ورودی سراسری دانشگاه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی و انگیختگی شناختی بین رتبه های برتر و سایر داوطلبان امتحانات ورودی سراسری دانشگاه ها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی و انگیختگی شناختی بین رتبه های برتر و سایر داوطلبان امتحانات ورودی سراسری دانشگاه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی و انگیختگی شناختی بین رتبه های برتر و سایر داوطلبان امتحانات ورودی سراسری دانشگاه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی و انگیختگی شناختی بین رتبه های برتر و سایر داوطلبان امتحانات ورودی سراسری دانشگاه ها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی

تعداد صفحات :۱۳

این پژوهش با هدف تعیین تفاوت راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی و انگیختگی شناختی در بین رتبه های برتر و سایر داوطلبان در امتحانات ورودی سراسری دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۳۸۹-۱۳۹۰ اجرا شد. روش پژوهش پس رویدادی و جامعه آماری پژوهش را رتبه های برتر و سایر داوطلبان در امتحانات ورودی سراسری دانشگاه ها در شهر تهران تشکیل دادند که از بین آنها ۵۰ نفر از رتبه های برتر و ۵۰ نفر از سایر داوطلبان به روش نمونه گیری هدفمند و در دسترس انتخاب شدند. ابزارهای سنجش شامل پرسشنامه راهبردهای یادگیری (LASSI، وینشتاین، ۱۹۸۷)، پرسشنامه کمال گرایی (PI، هیل و همکاران، ۲۰۰۴) و پرسشنامه ناهماهنگی شناختی(DARQ) ، هارمون – جونز بود. داده ها از طریق تحلیل واریانس چندمتغیری (MANOVA) تحلیل شد. نتایج نشان داد بین راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی و کاهش ناهماهنگی شناختی در بین رتبه های برتر و دیگر داوطلبان امتحانات ورودی دانشگاه ها در تهران تفاوت معناداری وجود داشت (P<0.05)، اما در انگیختگی شناختی بین دو گروه پژوهش تفاوت معناداری وجود نداشت.

کلید واژه: راهبردهای فراشناختی یادگیری، کمال گرایی، انگیختگی شناختی، داوطلبان رتبه های برتر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.