سنجش کیفیت خدمات درمانی در بخش اورژانس بیمارستان، مبتنی بر حقوق بیمار (یک مطالعه مقطعی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش کیفیت خدمات درمانی در بخش اورژانس بیمارستان، مبتنی بر حقوق بیمار (یک مطالعه مقطعی) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش کیفیت خدمات درمانی در بخش اورژانس بیمارستان، مبتنی بر حقوق بیمار (یک مطالعه مقطعی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کیفیت خدمات درمانی در بخش اورژانس بیمارستان، مبتنی بر حقوق بیمار (یک مطالعه مقطعی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش کیفیت خدمات درمانی در بخش اورژانس بیمارستان، مبتنی بر حقوق بیمار (یک مطالعه مقطعی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اخلاق پزشکی

تعداد صفحات :۲۸

چگونگی ارائه خدمت در مراکز فوریت ها و اورژانس بیمارستان ها، می تواند نشان دهنده وضعیت کلی ارائه خدمات در هر بیمارستان باشد. هدف این مطالعه بررسی میزان رضایتمندی بیماران از اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر فسا است.این تحقیق از نظر هدف از نوع کاربردی و از نظر روش اجرا به صورت توصیفی – تحلیلی است. پرسشنامه خودساخته در مقیاس ۵ قسمتی لیکرت، به وسیله مصاحبه تکمیل گردید. تعداد ۴۷۰ نفر از بیماران مورد مصاحبه قرار گرفته، اطلاعات گردآوری شده به وسیله نرم افزارهای ۱۸ SPSS و Minitab16 با استفاده از آزمون های مناسب تجزیه و تحلیل شد. روایی پرسشنامه از روش ساختاری و محتوایی تامین شد. برای تعیین پایایی، آلفای کرونباخ محاسبه شد که۰.۹۱ بود. نتایج نشان می دهد ۵۰.۱ درصد نمونه مورد پژوهش مرد بودند. در بین متغیرهای دموگرافیگ و زمینه ای، بین میزان رضایتمندی و تحصیلات (P<0.001) از نظر آماری رابطه معناداری مشاهده شد. تحلیل عاملی اکتشافی نشان داد که پرسشنامه دارای پنج عامل «تجهیزات و امکانات»، «بهداشت محیط»، «دسترسی»، «مراقبت» و «جنبه های رفتاری» است. رضایتمندی از «تجهیزات و امکانات» ۳.۴۱، «بهداشت محیط» ۲.۶۹، «دسترسی» ۳.۷۷، «مراقبت» ۳.۱۵ و «جنبه های رفتاری» ۳.۱۱ بود.یافته های این پژوهش لزوم ارتقای کیفیت خدمات اورژانس را مشخص می کند. به نظر می رسد با اصلاح نقایص سیستم بر اساس نظر بیماران می توان رضایتمندی بالاتری حاصل کرد.

کلید واژه: رضایت بیمار، ارزیابی کیفیت، خدمات اورژانس، بیمارستان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.