مقاله بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ناحیه ۴ شهر اصفهان در سال ۱۳۸۷


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ناحیه ۴ شهر اصفهان در سال ۱۳۸۷ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ناحیه ۴ شهر اصفهان در سال ۱۳۸۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ناحیه ۴ شهر اصفهان در سال ۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ناحیه ۴ شهر اصفهان در سال ۱۳۸۷ :

مقاله بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ناحیه ۴ شهر اصفهان در سال ۱۳۸۷ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در مجله دانش و تندرستی از صفحه ۲۴ تا ۲۷ منتشر شده است.
نام: بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی ناحیه ۴ شهر اصفهان در سال ۱۳۸۷
این مقاله دارای ۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آگاهی
مقاله نگرش
مقاله عملکرد تغذیه ای
مقاله دانش آموزان راهنمایی
مقاله مدل بزنف

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: هدف از این بررسی تعیین آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی در ناحیه ۴ اصفهان است.
مواد و روش ها: این مطالعه به روش توصیفی و بر روی ۱۲۰ نفر از دانش آموزان انجام شد. به منظور ارزیابی آگاهی، نگرش و عملکرد تغذیه ای افراد از پرسش نامه ۳ قسمتی (مشخصات دموگرافیک- آگاهی – مدل بزنف) استفاده شد که ۳ قسمت اول آن به وسیله خود گزارش دهی و قسمت عملکرد به وسیله مصاحبه تکمیل گردید. قسمت عملکرد نیز شامل یاد آمد ۲۴ ساعته خوراک بود که در ۳ روز و به وسیله مصاحبه تکمیل گردید.
نتایج: نتایج نشان می دهد که ۳۷۵% دانش آموزان در مورد تغذیه سالم، آگاهی ضعیف داشتند در حالی که ۹۰% از دانش آموزان عملکرد تغذیه ای نامطلوب داشتند. نتایج حاصل از قسمت های مختلف مدل بزنف نیز نشان داد که میانگین نگرش نسبت به ارزیابی رفتار ۷۴۶، نگرش نسبت به رفتار ۶۴۶، اعتقادات نرمی ۷۲۸، نرم های انتزاعی ۵۸۹، عوامل قادرکننده ۵۴۲ و قصد رفتار ۶۸۹ بوده است.
نتیجه گیری: با توجه به یافته های این مطالعه مشخص است که درصد کمی از نوجوانان از عملکرد تغذیه مطلوب برخوردارند و در بسیاری از موارد نیز عملکرد آن ها مطابق دانش تغذیه ای نیست؛ این یافته ها ضرورت مداخلات مداوم را بر اساس مدل بزنف در دانش آموزان نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.