مقاله غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) :

مقاله غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)) از صفحه ۲۲۱ تا ۲۵۲ منتشر شده است.
نام: غنی سازی متدولوژی حل مساله شش سیگما از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
این مقاله دارای ۳۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مهندسی ارزش
مقاله شش سیگما
مقاله کدگذاری باز
مقاله کدگذاری محوری
مقاله کدگذاری انتخابی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
از میان رویکردهای خلاق حل مساله موجود، متدولوژیهای مهندسی ارزش و شش سیگما به عنوان دو نمونه از رویکردهای غالب، سالهاست که مورد استفاده سازمانها قرار می گیرند. البته این دو نسبت به یکدیگر دارای کاستی هایی هستند که می توانند از طریق ویژگی های یکدیگر غنی سازی شوند. مقاله حاضر با مطالعه تطبیقی وجوه تمایز و برتری های مهندسی ارزش در مقایسه با شش سیگما به غنی سازی این رویکرد از طریق نقاط کلیدی ارزش آفرینی مهندسی ارزش پرداخته است.
در این پژوهش محققان با انجام ۱۰ مصاحبه اکتشافی با خبرگان مهندسی ارزش و شش سیگما در شرکت ایران خودرو و تجزیه و تحلیل آنها طی فرآیند کدگذاری کیفی در جهت غنی سازی متدولوژی شش سیگما از طریق نقاط ارزش آفرینی مهندسی ارزش تلاش نموده اند. حاصل این کار الگوی «شش سیگمای غنی شده به وسیله نقاط کلیدی ارزش آفرینی و ابزارهای مکمل مهندسی ارزش» می باشد. در این الگو، مهندسی ارزش با تقویت سه رویکرد «جامع اندیشی»، «تازه اندیشی» و «دوراندیشی» در شش سیگما موجب غنی سازی این متدولوژی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.