بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جامعه شناسی مطالعات جوانان

تعداد صفحات :۲۴

امروزه یکی از مسائل پیش روی جوامع توسعه یافته و در حال توسعه بحث مصرف گرایی و ظهور جامعه مصرفی یا مصرف گرا می باشد. اساسا جوامع صنعتی مبتنی بر فرهنگ مصرف گرایی می باشد در این میان تبلیغات و رسانه های جمعی از نقش بسیار تعیین کننده ای در شکل دهی به الگوهای مصرفی مخاطبین خود دارند. زنان و دختران به عنوان یکی از گروه های اصلی در معرض این تبلیغات و رواج فرهنگ مصرف گرایی مورد بررسی قرار گرفته است. هدف اصلی این پژوهش بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات کالاها بر میزان مصرف زنان و دختران می باشد. این پژوهش با روش میدانی (پیمایش) انجام شده است که در این روش از پرسشنامه همراه با مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری شامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شمال بوده و حجم نمونه برابر با ۴۰۰ نفر بوده که به روش تصادفی سیستماتیک انتخاب شده اند. داده های مورد نیاز جمع آوری شده و با نرم افزار spss اقدام به تحلیل داده ها و آزمون فرضیات نموده ایم. نتایج نشان می دهد که بین میل به زیبایی، سرمایه فرهنگی، پایگاه اقتصادی اجتماعی خانواده، چگونگی استفاده از رسانه های عمومی و میزان سلامت با تبلیغات همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. متغیرهای مستقل حدود ۷۱ درصد تغییرات تبلیغات را تبیین نموده و نقش سرمایه فرهنگی و رسانه های عمومی در مقایسه با سایر متغیرها بیشتر است.

کلید واژه: تبلیغات، میل به زیبایی، سرمایه فرهنگی، پایگاه اجتماعی و اقتصادی خانواده، رسانه های عمومی، شغل، سلامت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.