مقایسه دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز در ویژگی های سازمان یادگیرنده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز در ویژگی های سازمان یادگیرنده دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز در ویژگی های سازمان یادگیرنده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز در ویژگی های سازمان یادگیرنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز در ویژگی های سازمان یادگیرنده :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی

تعداد صفحات :۲۲

تحقیق حاضر به منظور مقایسه دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز به لحاظ برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده در سال تحصیلی ۲۰۱۱-۲۰۱۰ انجام شده است. روش تحقیق توصیفی–پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دبیران و مدیران مدارس متوسطه دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز می باشد. بدین منظور با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای ۲۷۳ نفر از جامعه موردنظر انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده، پرسشنامه سازمان یادگیرنده می باشد که دربرگیرنده اصول پنج گانه پیتر سنج (آرمان مشترک، مدل های ذهنی، تسلط فردی، یادگیری تیمی، تفکر سیستمی) است. جهت برآورد روایی از روایی صوری و محتوایی استفاده گردید. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ مورد محاسبه قرار گرفت و مقدار آلفای کرونباخ ۰.۸۸ می باشد. از آمار توصیفی (فراوانی و درصد فراوانی) برای بیان توصیف داده ها و آمار استنباطی (آزمون t مستقل) برای بررسی تفاوت بین دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی استفاده گردید. از تجزیه و تحلیل دیدگاه دبیران و مدیران نتایج زیر به دست آمد: بین دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه ۳ شیراز از نظر ویژگی تفکر سیستمی تفاوت معنادار وجود دارد و در سایر مولفه ها (تسلط و قابلیت شخصی، الگوهای ذهنی، آرمان مشترک و یادگیری تیمی) تفاوت معناداری وجود ندارد. ویژگی آرمان مشترک در دبیرستان های دولتی بیشتر از دبیرستان های غیرانتفاعی است.

کلید واژه: سازمان یادگیرنده، دبیرستان های دولتی، دبیرستان های غیرانتفاعی، الگوهای ذهنی، تفکر سیستمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.