ارزیابی هم ترازی آزمون های سراسری، محتوای کتاب ها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی هم ترازی آزمون های سراسری، محتوای کتاب ها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی هم ترازی آزمون های سراسری، محتوای کتاب ها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی هم ترازی آزمون های سراسری، محتوای کتاب ها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی هم ترازی آزمون های سراسری، محتوای کتاب ها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی

تعداد صفحات :۲۰

این پژوهش بمنظور ارزیابی هم ترازی محتوای کتاب های تخصصی انگلیسی سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتاب های علوم انسانی دانشگاهها)، آزمون های سراسری کارشناسی ارشد و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف شناختی اندرسون وکراتول انجام شد. از آن جا که این پژوهش از نوع ترکیبی است، لذا از روش های کمی (تحلیل محتوا) و کیفی (تحلیلی) استفاده شده است. جهت پاسخ گویی به پرسش های پژوهش، آزمون های تخصصی آموزش زبان انگلیسی کارشناسی ارشد سال های ۱۳۹۰-۱۳۸۵ مورد تحلیل قرار گرفتند. هم چنین، کتاب های تخصصی آموزش زبان انگلیسی سازمان سمت و سرفصل های کارشناسی مربوط به دروس تخصصی رشته آموزش زبان انگلیسی از لحاظ محتوایی با استفاده از چک لیستی که به وسیله پژوهشگران این پژوهش بر اساس اهداف شناختی اندرسون و کراتول تهیه شده است، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. از شاخص هم ترازی پرتر به عنوان روش تحلیلی داده ها برای تعیین میزان هم ترازی استفاده شد. نتایج بدست آمده از این پژوهش نشان داد، نزدیک به ۸۳.۵ درصد کل اهداف را سطوح پایینی طبقه بندی اهداف آموزشی اندرسون و کراتول (به یاد آوردن، فهمیدن، به کار بستن) را تشکیل می دهد و تنها ۱۶.۳ درصد، اهداف سطوح بالایی (تحلیل کردن، ارزشیابی کردن، آفریدن) را به خود اختصاص داده است. هم چنین نتایج ناشی از تخمین میزان هم ترازی اهداف آموزشی، آزمون ها و کتاب ها نشان داد که این سه اجزا از هم ترازی قابل قبولی برخوردار نیستند و در بین اجزا آزمون ها و اهداف آموزشی از هم ترازی بیشتری نسبت به دیگر اجزا برخوردار هستند.

کلید واژه: هماهنگی برنامه آموزشی، اهداف آموزشی اندرسون و کراتول، بعد فرایند شناختی، بعد دانش، شاخص هماهنگ سازی پرتر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.