تاثیر آموزش گروهی شناختی- رفتاری و مصون سازی در مقابل فشار روانی بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره دانش آموزان دختر دبیرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش گروهی شناختی- رفتاری و مصون سازی در مقابل فشار روانی بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش گروهی شناختی- رفتاری و مصون سازی در مقابل فشار روانی بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره دانش آموزان دختر دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش گروهی شناختی- رفتاری و مصون سازی در مقابل فشار روانی بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره دانش آموزان دختر دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش گروهی شناختی- رفتاری و مصون سازی در مقابل فشار روانی بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره دانش آموزان دختر دبیرستانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی

تعداد صفحات :۱۳

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر آموزش گروهی شناختی- رفتاری و مصون سازی در مقابل فشار روانی بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره دانش آموزان دختر دبیرستانی اجرا شد. پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون شامل دو گروه آزمایش و یک گواه بود. جامعه آماری شامل دانش آموزان دختر دبیرستانی در سال تحصیلی ۸۹- ۱۳۸۸ بودند که از میان آنها با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای، ابتدا دو دبیرستان و سپس ۴۵ نفر انتخاب و به صورت تصادفی در سه گروه (دو گروه آزمایش و یک گروه گواه) قرار گرفتند. ابزارهای سنجش، شامل پرسشنامه سازگاری اجتماعی (بل، ۱۹۶۸) و پرسشنامه خودپنداره (راجرز، ۱۹۵۱) بود. داده ها از طریق تحلیل کوواریانس چندمتغیری (مانکوا) تحلیل شد. نتایج نشان داد که آموزش گروهی شناختی- رفتاری، نسبت به آموزش مصون سازی در برابر فشار روانی و کنترل، بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر تاثیر معناداری دارد (P<0.01). اما نتایج پژوهش نشان داد که آموزش گروهی شناختی- رفتاری و آموزش مصون سازی در برابر فشار روانی بر خودپنداره دانش آموزان دختر دبیرستانی تاثیر معناداری ندارد.

کلید واژه: آموزش شناختی- رفتاری، مصون سازی در مقابل فشار روانی، سازگاری اجتماعی، خودپنداره، دانش آموزان دختر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.