بررسی عوامل مرتبط در بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی با تاکید بر بهبود تعامل میان استادان و دانشجویان بر مبنای مولفه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مرتبط در بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی با تاکید بر بهبود تعامل میان استادان و دانشجویان بر مبنای مولفه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مرتبط در بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی با تاکید بر بهبود تعامل میان استادان و دانشجویان بر مبنای مولفه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مرتبط در بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی با تاکید بر بهبود تعامل میان استادان و دانشجویان بر مبنای مولفه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مرتبط در بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی با تاکید بر بهبود تعامل میان استادان و دانشجویان بر مبنای مولفه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)

تعداد صفحات :۲۰

پژوهش حاضر با هدف تعیین، عوامل مرتبط بر بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش اساتید و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی می باشند که طبق جدول استاندارد «کرجسی و مورگان» نمونه آماری پژوهش ۳۵۶ نفر انتخاب گردید. روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی و ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته می باشد. برای تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی (میانگین، انحراف معیار و واریانس) و آمار استنباطی (تحلیل رگرسیون و آزمون ضریب همبستگی) استفاده گردید و نتایج این پژوهش با توجه به تحلیل استنباطی داده ها نشان می دهد، عوامل مربوطه تعامل استاد و دانشجو، عوامل فرهنگی و اجتماعی (وی‍ژگی فردگرایی فرهنگ ایرانی – عدم تسلط دانشجویان به زبان انگلیسی – گرایش اساتید و دانشجویان به روش های سنتی – زیرساختارهای الکترونیکی در یادگیری الکترونیکی) رابطه مثبتی در بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی دارند و رابطه معنی داری نیز مشاهده می گردد. لذا می توان نتیجه گرفت که فراهم کردن زیرساخت های لازم و بسترهای فرهنگی و اجتماعی مناسب و ایجاد تعامل مناسب میان اساتید و دانشجویان می توان نسبت به ایجاد و بکارگیری سیستم یادگیری الکترونیکی اقدام نمود.

کلید واژه: یادگیری الکترونیکی، تعامل، مولفه های فرهنگی و اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.